نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

نقشه ژاپن بازی Steep برای مدت محدودی رایگان است [E3 2019]

نقشه ژاپن بازی ورزشی Steep به مناسبت E3 2019 برای مدت محدودی رایگان خواهد بود.

نمایشگاه E3 2019 به صورت غیررسمی با کنفرانس EA Play آغاز شد و پس از آن کنفرانس‌های مختلف دیگری نیز برگزار شدند. بنابر اخبار بازی، شرکت فرانسوی یوبیسافت سعی می‌کند با ارائه همه‌نوع از محتوا، بازیکنان را برای تجربه بازی‌های متعددش جمع کند. این کمپانی فرانسوی به‌تازگی از رایگان شدن محدود یکی از معروف‌ترین نقشه‌های بازی Steep خبر داده است. بنابر آنچه که در وبسایت Ubisoft منتشر شده است، نقشه ژاپن بازی Steep به صورت رایگان در دسترس است. متاسفانه اما این نقشه تنها به مدت محدودی رایگان است. این یعنی این نقشه از هفته بعد دیگر به صورت رایگان در دسترس کاربران نخواهد بود.

در بخش دیگری از پست سایت یوبیسافت اعلام شده که این نقشه پیش از این بخشی از بسته الحاقی Road to Olympics بوده و محتوای اختصاصی نیز دارد. این نقشه چهار منطقه Daisetsuzan و Hakabua و Zao و Sapporo را به بازی اضافه می‌کند. از محتویات دیگر این بسته می‌توان به ۲۶ رقابت، ۱۰ چالش، چهار Mountain stories، چهار پارک برفی و ۸۶ پوینت آف اینترست اشاره کرد. در این نقشه خبری از رویداد المپیک در کره یا بخش مربوط به پرورش یک قهرمان المپیک نخواهد بود. این بخش‌ها همچنان محتوای اختصاصی Steep: Road to the Olmpics محسوب می‌شوند.

steep

بازی Steep اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. افرادی که بازی را در اختیار دارند، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه بازی نقشه ژاپن را به صورت رایگان دریافت کنند. این نقشه تا ۱۷ ژوئن مصادف با ۲۷ خرداد رایگان خواهد ماند.

بازی Steep کاربر را به ورزش در ارتفاعات آلپ و آلاسکا می‌برد؛ جایی که برف همیشه تازه است و مسابقه همیشه برقرار. این بازی درباره به زیر کشیدن و ارائه مهارت در مشهورترین کوه‌های دنیا با استفاده از اسکی، لباس بال‌دار، اسنو برد و پاراگلایدر است. کاربر در این بازی می‌تواند به تنهایی یا به همراه بازیکنان دیگر به رقابت بپردازد و دیوانه‌وارترین حرکات خود را ضبط کند و با دیگران به اشتراک بگذارد. به چالش کشیدن دیگر کاربران از سرتاسر جهان نیز یکی از قابلیت‌های بازی به شمار می‌رود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده