// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۴

بازی Pokemon Sword and Shield از ویژگی Pokeball Plus استفاده می‌کند [E3 2019]

در جریان رویداد نینتندو دایرکت در نمایشگاه E3 2019، مشخص شد که بازی Pokemon Sword and Shield از ویژگی‌های Pokeball Plus استفاده می‌کند.

چندی پیش بود که نینتندو یک برنامه نینتندو دایرکت با محوریت بازی Pokemon Sword and Shield را برگزار کرد. در جریان این برنامه جزئیات متعددی از گیم‌پلی، پوکمون‌ها و داستان بازی در دسترس علاقه‌مندان و کاربران قرار گرفت. همچنین تاریخ انتشار بازی هم اعلام شد.

با اینکه حدس‌هایی زده‌ می‌شد که در نمایشگاه E3 2019 و نینتندو دایرکت شاهد اطلاعات خاصی از Pokemon Sword and Shield نباشیم، اما با توجه‌به به جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات جدیدی از این بازی در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت. مشخص شد که بازیکنان می‌توانند از بعضی از ویژگی‌های Pokemon Ball استفاده کنند. برای مثال زمانی‌که یکی از پوکمون‌های شما گرفتار می‌شود، ازطریق این‌آیتم می‌توانید او را آزاد کنید، اما به‌نظر می‌رسد در این راه باید مزیت‌هایی را فدا کنید.

در ادامه مشخص شده است که کاربران نمی‌توانند از پوکمون بال به‌عنوان یک کنترلر (همانند بازی Pokemon Let's Go! Pikachu and Eevee) استفاده کنند. بازی Pokemon Sword and Shield، در ماه آبان به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده