// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳

بازی Alien: Isolation امسال برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود [E3 2019]

در جریان Nintendo Direct مخصوص آماده‌شده برای E3 2019، شرکت ژاپنی نینتندو عرضه‌ی بازی Alien: Isolation روی کنسول هیبریدی‌اش در سال میلادی جاری را تایید کرد.

مطابق نظر اکثر طرفداران مجموعه‌ی «بیگانه» که اهل تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی هم هستند، Alien: Isolation بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین محصول ویدیوگیمی اقتباس‌شده از این جهان خلق‌شده توسط ریدلی اسکات در سینما است که هرچه نداشته باشد، حداقل هویتی قابل احترام دارد؛ اثری شکل‌گرفته بر پایه‌ی وحشت روان‌شناسانه که بیشتر از درگیر کردن بازیکنان با دشمنی مشخص، روی درگیر کردن ذهنی آن‌ها به سبب گیر افتادن در دل محیطی تاریک و پرشده از سیاهی تمرکز می‌کند.

آن‌قدر که یک زنومورف، تبدیل به تهدیدی شود که تمام قد، وظیفه‌ی سر و شکل بخشیدن به عناصر ژانر ترس و بقا در گیم‌پلی بازی را برعهده می‌گیرد. و با اینکه ما هنوز هیچ تاریخ دقیقی از زمان عرضه‌ی این Alien محبوب روی نینتندو سوییچ نداریم، اما همگی از رخ دادن این اتفاق در سال ۲۰۱۹ مطمئن شده‌ایم. چون ژاپنی‌ها برای‌مان ویدیوی از پیش آماده‌شده اما کنفرانس‌مانندی را تدارک دیده بودند که هر لحظه می‌توانستیم از تماشایش لذت ببریم و بیش‌ازپیش، هیجان‌زده شویم.

نظر شما چیست؟ آیا از اعلام خبر عرضه‌ی بازی Alien: Isolation در سال میلادی جاری خوشحال شده‌اید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده