نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۱

حضور شخصیت‌های بازی Dragon Quest XI در بازی Super Smash Bros Ultimate تایید شد [E3 2019]

در ابتدای برنامه اختصاصی نینتندو دایرکت در E3 2019، حضور شخصیت‌های بازی Dragon Quest XI در بازی Super Smash Bros Ultimate تایید شد.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، شرکت نینتندو از حضور شخصیت‌های جدید در بازی Super Smash Bros Ultimate خبر داده است. در جریان Nintendo Direct اختصاصی نمایشگاه E3، نینتندو با انتشار تریلری از DLC شخصیت‌های جدید این بازی مبارزه‌ای رونمایی کرد که طبق آن، در بازی Super Smash Bros Ultimate قرار است شاهد حضور شخصیت‌های بازی Dragon Quest XI باشیم که در ابتدا تریلری سینمایی از بازی نمایش داده شد و در ادامه شاهد نمایش گیم پلی و مبارزه شخصیت‌های این بازی نیز بودیم که ظاهرا ویژگی‌های بازی اصلی نیز حفظ شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و باید منتظر بروزرسانی بیشتری در این رابطه باشیم. علاوه بر این، شاهد تم و المان‌های بازی Dragon Quest XI نیز در طول تریلر بودیم که خبر خوبی برای طرفداران این بازی نیز می‌تواند باشد. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی حضور شخصیت‌های بازی Dragon Quest XI در بازی Super Smash Bros Ultimate را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بسته الحاقی حاوی شخصیت‌ها و قهرمان‌های بازی Dragon Quest XI قرار است در تاریخ نامشخصی برای بازی Super Smash Bros Ultimate روی پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده