نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

حضور مایکل روکر در سریال The Dark Tower تایید شد

مایکل روکر، بازیگر مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy، در اقتباس تلویزیونی The Dark Tower (برج تاریک) شبکه آمازون حضور خواهد داشت.       

مایکل روکر، بازیگر آمریکایی که در پروژه‌های سینمایی زیادی حضور داشته است و از بازیگران باسابقهٔ سینمای هالیوود به‌شمار می‌رود، به تیم بازیگری مجموعهٔ تلویزیونی The Dark Tower (برج تاریک) شبکه آمازون (Amazon) پیوست و قرار است نقش یکی از شخصیت‌های اصلی را در این اقتباس تلویزیونی بر عهده داشته باشد؛ این بازیگر در سایت رسمی خود این موضوع را اعلام و تأیید کرده است. پیش‌تر حضور سم استرایک و یاشپر پاکونن در این سریال تأیید شده بود و این دو بازیگر نقش دو شخصیت «مرد سیاه‌پوش» و «رولند» را در سریال The Dark Tower ایفا خواهند کرد. شخصیت رولند یک هفت‌تیرکش ماهر در دنیای «برج تاریک» استیون کینگ است و باید منتظر تقابل این شخصیت، با شخصیت مرد سیاه‌پوش باشیم.

The Dark Tower

در رابطه با سریال The Dark Tower باید گفت مدتی است که شبکه آمازون برای ساخت آن برنامه‌ریزی کرده است. طبق این برنامه‌ریزی‌ها قرار بود این سریال به‌نوعی اسپین‌آف سریالی نسخهٔ سینمایی آن که در سال ۲۰۱۷ اکران شده بود، باشد. از آنجایی که قرار بود این سریال یک اسپین‌آف باشد، در ابتدا ادریس البا برای ایفای نقش اصلی آن انتخاب شده بود. بااین‌حال، از آنجایی که نسخهٔ سینمایی این اقتباس نتوانست عملکرد خوبی در باکس آفیس از خود به نمایش بگذارد، به سرعت از طرف سازندگان سریال اعلام شد که این مجموعه تلویزیونی قرار است به‌طور کامل داستان را اقتباس کند و به‌نوعی یک بازسازی کامل است. رمان «برج تاریک» از سری کتاب‌های حماسی و فانتزی نویسنده محبوب این ژانر، یعنی استیون کینگ است. The Dark Tower داستان تفنگداری افسانه‌ای به نام رولاند را حکایت می‌کند که ساکن یک دنیای عجیب‌وغریب است و باید از برج تاریک محوری داستان، مراقبت کند. برج تاریک، ساختمانی با سازه‌ای عرفانی است که دنیا را پایدار نگه داشته است. از آنجایی که فیلم The Dark Tower عملکرد بسیار ضعیفی در باکس آفیس داشت، طرفداران امیدشان به نسخهٔ تلویزیونی است. بودجه ساخت فیلم The Dark Tower رقمی نزدیک به ۶۰ میلیون دلار بود و در گیشه فروش ۱۱۰ میلیون دلاری را تجربه کرد. در فیلم The Dark Tower بازیگرانی همچون ادریس البا، متیو مک‌کانهی، تام تیلور، کاترین وینیک، جکی ارل هیلی، فران کرانتس، ابی لی کرشاو، کیم کلودیا و ژوزه زونیگا به‌ایفای نقش پرداختند. این فیلم با انتقادات بسیاری همراه شد و رمان استیون کینگ که مشتمل بر هشت جلد و در مجموع حدود ۳ هزار صفحه بود، در ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه نمی‌گنجید.

مایکل روکر با نقش‌آفرینی در فیلم روانشناسانه، ترسناک، جنایی و درام Henry: Portrait of a Serial Killer (هنری: تصویر یک قاتل زنجیره‌ای) به چهره‌ای شناخته‌شده در سینما تبدیل شد. داستان آن فیلم تا حدودی براساس زندگی هنری لی لوکاس و اوتیس تول، قاتلان زنجیره‌ای آمریکایی بود و مایکل روکر نقش‌آفرینی بی‌نظیری در فیلم جان مک‌ناتن داشت. از دیگر فیلم‌های معروف این بازیگر می‌توان به Sea of Love (دریای عشق)، JFK (جِی‌اِف‌کِی)، Rosewood (رزوود)، Jumper (جهنده) و دو فیلم مجموعهٔ Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) اشاره کرد. روکر برای بازی در نقش مرل دیکسون در سه فصل اول سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) نیز شناخته می‌شود و مدتی پیش شاهد نقش‌آفرینی روکر در دو قسمت از فصل سوم سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) نیز بودیم. وی چندی پیش بازی در نقش شخصیت کینگ شارک در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) جیمز گان را تکذیب کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده