// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

محتوای فصل دوم Trials Rising با انتشار تریلری معرفی شد [E3 2019]

به‌تازگی کمپانی یوبیسافت تریلری جدید از فصل دوم بازی Trials Rising منتشر کرده که محتوای جدید آن را با حال و هوای دوران قرون وسطی نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت به‌تازگی تریلری از محتوای جدید فصل دوم بازی Trials Rising منتشر کرده که Medieval Motor Mayhem نام دارد که موارد زیادی را با حال و هوای قرون وسطی به این بازی موتور سواری اضافه می‌کند. اخیرا و قبل از آغاز کنفرانس کمپانی Ubisoft در رویداد E3 2019 بود که فصل دوم این بازی رسما معرفی و آغاز شد. بسته الحاقی یا محتوای جدید بازی Trials Rising شما را با ویژگی‌ها و بخش‌های جدید مانند شروع فصل جدید مسابقات رتبه‌بندی یا Ranked چندنفره، دو لباس جدید با طرح شوالیه و رونین برای موتورسواران و موتورهای آن‌ها، یک وسیله نقلیه جدید به‌شکل سبد خرید و تعدادی مسیر مسابقه جدید، روبرو می‌کند که همه و همه باعث متنوع‌تر شدن این بازی خواهند شد.

از جمله‌ی سایر محتواهایی که در این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شوند می‌توان به ۱۰ کلاه ایمنی با طرح جدید و ۶ مدل استیکر جدید برای چسباندن اشاره کرد. شما می‌توانید پس از این‌که شخصیت و موتور سیکلت خود را به‌شکل دلخواهی که خواستید تغییر ظاهر دهید، از صفحه لودینگ جدید، ۵ انیمیشن پیروزی و ۲ انیمیشن شکست جدید نیز استفاده کنید و با متنوع‌تر شدن بازی، لذت بیشتری ببرید. تریلر بسته Medieval Motor Mayhem را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

یکی دیگر از مواردی که به‌واسطه‌ی فصل دوم بازی به آن اضافه شده، این است که می‌توانید در ۵ پیست جدید که با حال و هوای قرون وسطی طراحی شده‌اند، وارد رویدادهای Renaissance Faire که مخصوص آن دوران بوده‌اند شوید. همچنین می‌توانید با سه نقشه‌ی جدید دیگر، حال و هوای نسخه Trials HD را مجددا تجربه کنید. بازیکنان بازی Trials Rising مطلع باشند که قرار است یک رویداد تابستانی در این بازی در ماه جولای (۱۰ تیر ماه به بعد) آغاز شود که در آن می‌توانید شاهد اضافه شدن یک لباس با طرح شنا باشید که از فروشگاه داخل بازی یا از طریق صندوق‌های لوت مخصوص این رویداد قابل خرید خواهد بود. یک چراغ با طرح تابستانی و نیز هشت مورد تجهیزات مربوط به کلاه ایمنی نیز از جمله‌ی سایر اضافات این رویداد تابستانی خواهند بود. در نهایت نیز یک کلاه ایمنی منحصر‌به‌فرد برای کسی که بتواند در چالش مخصوص این رویداد پیروز باشد، درنظر گرفته شده است.

پیش‌تر بود که کمپانی یوبیسافت در مورد صندوق‌های لوت این بازی نگرانی‌های خود را اعلام کرده بود و گفته بود که اگر بازیکنان تمایلی به خرید آن‌ها و در کل استفاده از تراکنش‌های داخل بازی نداشته باشند، این موارد در آینده حذف خواهند شد. بازی Trials Rising که در اوایل سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ، پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد، قرار است به‌زودی برای پلتفرم ابری گوگل استیدیا نیز عرضه شود. این بازی در بررسی زومجی توانسته نمره خوب ۸ را ازآن خود کند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم که در صورت تجربه بازی، نظرات خود را در این‌باره اعلام کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده