// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Unto The End در روز انتشار به Xbox Game Pass اضافه خواهد شد [E3 2019]

در جریان رویداد E3 2019 مشخص شده که بازی Unto The End، محصول استودیو Two Ton قرار است به سرویس Xbox Game Pass اضافه شود.

بازی Unto The End به‌عنوان یک اثر دوبعدی مبارزه‌ای-ماجراجویی، توسط یک زوج جوان در استودیو Two Ton در حال توسعه است و قرار است در سال جاری میلادی توسط شرکت Big Sugar منتشر شود. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد E3 2019 مشخص شده که این بازی قرار است از همان بدو انتشار در سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قرار بگیرد.

بازی Unto The End تمرکز عمیقی روی نبردها دارد به‌طوری که باید بسیار مراقب حملات و حرکات دشمنان باشید تا بتوانید در زمان درست آن‌ها را دفع کرده و ضد آن حمله را وارد کنید. در نبردهای یک‌به‌یک و گروهی این بازی شما باید از تمامی تجهیزات و حواس خود استفاده کنید تا بتوانید بر حریفان غلبه کنید؛ دشمنان شما نیز همین‌طور! تمامی حریفان در این بازی طوری طراحی شده‌اند که می‌توانند تبدیل به یک مشکل جدی برای شما شوند که شاید نتوانید به‌سادگی از آن‌ها عبور کنید. تریلر جدید این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

هریک از دشمنانی که با‌ آن‌ها روبرو می‌شوید داستان و دلیل خود را برای رویارویی با شما خواهند داشت. آن‌ها با مهارت‌ها و چالش‌هایی که برای شما خواهند داشت مهارت‌های شما را آزموده و به شما یاد می‌دهند که چه عامل یا عواملی باعث قوی شدن آن‌ها شده است. اگر مراقب نباشید خود را کشته شده خواهید یافت.

همان‌طور که در تریلر نیز قابل مشاهده است، سیستم نبردهای بازی بسیار خوب پیاده‌سازی شده است. در یکی از صحنه‌های شاهد این هستیم که شخصیت بازی قصد دارد با استفاده از یک تکه سنگ حریف خود را از پای درآورد. همچنین وی را در حالی می‌بینیم که با شمشیر و دشنه در هردو دستش به‌طور همزمان سعی دارد دشمن خود را از میان بردارد. به‌طور خلاصه تمامی موارد ذکر شده در بازی بسیار خوب به‌نظر می‌رسند.

بازی Unto The End قرار است در سال جاری میلادی برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. نظرات خود را در مورد گیم‌پلی این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده