// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی موبایل War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius معرفی شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019، بازی موبایل War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius معرفی شد.

یکی از احتمالاتی که برای کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019 وجود داشت، این بود که این شرکت ژاپنی بازی جدیدی را برای پلتفرم موبایل معرفی کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، اسکوئر انیکس در کنفرانس خبری‌اش به‌جای معرفی یک آی‌پی جدید، نسخه جدید Final Fantasy: Brave Exvius را معرفی کرد.

War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius نام بازی موبایل معرفی شده شرکت اسکوئر انیکس است که هم‌اکنون در مرحله توسعه به‌سر می‌برد و تاریخ عرضه دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است، اما مشخص شده است که برای آیفون و اندروید عرضه می‌شود. داستان بازی روایت‌گر جنگ میان پنج قلمرو به‌نام‌های Leonis ،Hourne ،Fennes ،Wezette و Crystal Sanctum در سرزمین آردورا است که به‌خاطر Visions با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند یکی از این قلمروها را انتخاب کنند. دراین‌میان اشاره کنم که هرکدام از قلمروهای بازی، دارای کاراکترها و قهرمان‌های مخصوص‌‌به خودشان هستند. در انتها می‌توانید تریلر معرفی بازی War of the Vision: Final Fantasy Brave Exvius را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده