// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه ریمستر بازی Final Fantasy VIII معرفی شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019، نسخه ریمستر بازی Final Fantasy VIII معرفی شد.

یکی از مواردی که در کنفرانس خبری اسکوئر انیکس به‌وفور شاهد آن بودیم، تایید نسخه‌های ریمستر مختلفی از مجموعه فاینال فانتزی و دراگون کوئست بود. حال باتوجه‌به اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، اسکوئر انیکس ریمستر یکی دیگر از خاطره‌انگیزترین نسخه‌های Final Fantasy را معرفی کرد.

Final Fantasy VIII را می‌توان یکی از بهترین نسخه‌های سری فاینال فانتزی دانست که بازیکنان هدایت کاراکتر سکوئل را برعهده می‌گیرند. اسکوئر انیکس در کنفرانس خبری‌اش نسخه ریمستر این بازی را معرفی کرد. همچنین مشخص شد که ریمستر Final Fantasy 8 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹، برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین ویدیویی از بازی فاینال فانتزی ۸ به‌نمایش در آمد که میان‌پرده‌های خاطره‌انگیز این نسخه را نشان می‌داد.

یکی از نکاتی که فاینال فانتزی VIII را به یکی از بهترین نسخه‌های این سری تبدیل کرده است، روایت داستانی دوپهلو و درگیر کننده‌ای است ذهن بازیکنان را به‌چالش می‌کشد. قطعا وجود این نسخه ریمستر می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای کاربران قدیمی باشد تا یک بار دیگر خاطرات خود را زنده کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه ریمستر فاینال فانتزی ۸ را در یوتیوب تماشا کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده