نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۳

تریلر بسته الحاقی ReMind بازی Kingdom Hearts III منتشر شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019، تریلری از بسته الحاقی ReMind بازی Kingdom Hearts III منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، شرکت اسکوئر انیکس تریلری از جدیدترین DLC بازی Kingdom Hearts III را منتشر کرده است. این بسته الحاقی ReMind نام دارد و در طول کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در E3 امسال شاهد نمایش تریلری از آن بودیم که حاوی تصاویری از گیم پلی آن نیز بوده است. در بخشی کوتاه از تریلر، گفتگوی Xigbar و Luxord نمایش داده شد و همچنین شاهد حضور نسخه جوان Xehanort نیز بودیم که به ملاقات Masters می‌رود. در واقع قرار است ما در این نسخه شاهد آن باشیم که Xehanort چگونه قرار است بین نیروی تاریکی و روشنایی تعادل برقرار کند. همچنین در طول تریلر شاهد شخصیت‌های قابل بازی Riku ،Roxas و Aqua نیز بودیم که قدرت‌های متفاوت آن‌ها نیز نمایش داده شد. شما در ادامه می‌توانید تریلر بسته الحاقی ReMind بازی Kingdom Hearts III را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بسته الحاقی ReMind بازی Kingdom Hearts III که با همکاری دیزنی ساخته شده، قرار است در زمستان امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود و در حال حاضر تاریخ رسمی برای آن اعلام نشده است. قسمت سوم بازی Kingdom Hearts در بررسی زومجی نمره‌ ۸.۵ را دریافت کرد که طبق خلاصه آن:

Kingdom Hearts 3 یک بازی بسیار گسترده با محتویات بی‌شماری است که نه تنها طرفداران قدیمی را متعجب می‌کند بلکه این اثر به کاربران جدیدی که تمایل دارند برای اولین بار به تجربه جدیدترین نسخه فرنچایز کینگدام هارتس بپردازند، پیشنهاد می‌شود. سلاح‌ها یا به اصطلاح کی‌بلید‌های منتوع در کنار جادوهای رنگارنگ تنها بخشی از گستردگی این بازی را نشان می‌دهد. انیمیشن‌ها و روایت‌های مختلف در هر یک از دنیاهای بازی که از کاراکترهای دیزنی تشکیل شده‌اند شما را ترغیب می‌کنند که بازی را پیش ببرید. البته در آن سو برخی موارد در این راستا همکاری نمی‌کنند و باعث می‌شوند به تجربه بازی لطمه وارد شود. گفت و گوهای طولانی در کنار کات سین‌ها و باس‌ فایت‌های طولانی شاید به مذاق عده‌ای خوش نیاید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده