نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۱

تریلری جدید از بازی 2 Dragon Quest Builders منتشر شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس شرکت اسکوئر انیکس در E3 2019، تریلری جدید از بازی Dragon Quest Builders 2 منتشر و تاریخ عرضه بازی و دموی آن نیز مشخص شد. بازی در تاریخ ۲۱ تیر منتشر خواهد شد.

بعد از یوبی‌سافت و Kinda Funny Games، حالا نوبت به ژاپنی‌ها رسیده و اسکوئر انیکس پیش از نینتندو، کنفرانس ماقبل پایانی رویداد بزرگ و مهم E3 2019 را برگزار کرده است. تا به‌اینجای کار شاهد نمایش بازی‌هایی مختلف از جمله نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Final Fantasy VII بودیم و یک گیم‌پلی نسبتا طولانی هم از آن دیدیم.

حالا در جریان آخرین اخبار بازی، نمایشی جدید از بازی 2 Dragon Quest Builders منتشر شده که در پایان این مطلب آن را تماشا خواهیم کرد. در این بازی، معمارها اسیر یک گروه سری و مخوف شده‌اند و در زندان‌های آنان گیر افتاده‌اند. شما اولین معماری هستید که از این زندان‌ها فرار می‌کنید و با بازسازی ساختمان‌های مختلف و نجات دیگر بناها، به مقابله با این گروه شیطانی می‌روید.

بازی در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر) برای پلی استیشن 4 و نینتدو سوییچ منتشر خواهد شد و بازیکنان می‌توانند دموی آن را از تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) تجربه کنند. در ادامه توجه شما را به تماشای تریلر جدید بازی جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده