// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۳

تاریخ انتشار Code Vein مشخص شد [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019 و برنامه اینساید ایکس باکس، اعلام شد که Code Vein در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) عرضه می‌شود.

Code Vein جزو آن دسته از بازی‌هایی است که سعی دارد با الهام از آثاری همچون سری سولز و بلادبورن، تجربه‌ی یکسان و در عین حال جدیدی را در دسترس کاربران بازی‌های ویدیویی قرار بدهد. متاسفانه، بازی کد وین تا به‌ امروز تاخیرهای زیادی را تجربه کرده است، اما در جریان برنامه اینساید ایکس باکس و نمایشگاه E3 2019، بالاخره تاریخ انتشار نهایی بازی اعلام شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به Code Vein می‌توانند در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) این بازی را روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنند. از نظر طراحی، بازی کد وین دارای طراحی‌های انیمه‌ای است که با ظاهری سل‌شید ترکیب شده است. این در حالی است که در بخش گیم‌پلی، بازی دارای دشمنان و باس‌های سرسختی است که بازیکن را حسابی به‌چالش می‌کشند. همچنین طبق نمایش‌های مختلف این بازی، باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Code Vein، سعی کرده است جهان مرموز و طراحی متنوع باس‌ها را به‌نمایش بگذارد.

با مشخص شدن تاریخ عرضه کد وین، امیدواریم این بازی دیگر تاخیر نخورد و بالاخره در تاریخ ذکر شده عرضه شود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا Code Vein می‌تواند اثر موفقی شود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده