// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۴

Gods and Monsters، بازی جدید سازنده‌های Assassin's Creed Odyssey معرفی شد [E3 2019]

در نمایشگاه E3 2019 و انتهای کنفرانس خبری یوبیسافت، بازی Gods and Monsters توسط تیم سازنده Assassin's Creed Odyssey معرفی شد.

تا قبل از تمام شدن کنفرانس خبری یوبیسافت در نمایشگاه E3 2019، تمامی مواردی که منتشر می‌شدند، در گذشته فاش شده بودند، اما یوبیسافت در انتهای کنفرانس خبری‌اش، بازی جدیدی را معرفی کرد که اطلاعاتی از آن فاش نشده بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در انتهای کنفرانس خبری یوبیسافت، اعضای تیم سازنده بازی Assassin's Creed Odyssey روی صحنه آمدند تا بازی جدید خود را معرفی کنند. در ادامه شاهد تمام شدن کنفرانس خبری یوبی سافت با تریلری از یک بازی جدید به نام Gods and Monsters بودیم که با حال‌وهوای خدایان یونانی ساخته شده است. در واقع Gods and Monsters یک بازی اکشن ماجراجویی است که وقایع آن در جزیره Blessed رخ می‌دهد.

بازی دارای بخش شخصی‌سازی کاراکتر است و می‌توانید کاراکترتان را خودتان شخصی‌سازی کنید. دموی این بازی در دسترس کاربران گوگل استیدیا قرار خواهد گرفت و هنوز تاریخ انتشاری برای Gods and Monsters در نظر گرفته نشده است. همچنین دموی ذکر شده برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرت خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده