// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۱

یوبی‌سافت از سرویس اشتراکی Uplay Plus رونمایی کرد [E3 2019]

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت همان‌گونه که شایعه‌ها پیش‌بینی کرده بودند، در E3 2019 از سرویس اشتراکی +Uplay، قیمت و زمان عرضه‌ی آن رونمایی کرد.

باتوجه‌به بازار امروز دنیای بازی‌های ویدیویی، اصلا عجیب نیست که شرکت فرانسوی یوبیسافت با این تعداد از مجموعه‌ها و بازی‌های شناخته‌شده، سرویسی اشتراک‌محور و مخصوص به خودش را راه‌اندازی کند که در ازای دریافت مبلغی ثابت در بازه‌های زمانی مشخص، امکان دسترسی به تک‌تک آثار مورد بحث را تحویل‌تان می‌دهد. Uplay Plus که از ماه سپتامبر سال میلادی جاری (شهریور-مهر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، نه فقط بازی‌های جدید و روز شرکت فرانسوی که حتی قدیمی‌هایی همچون Beyond Good & Evil را هم در خودش جای داده است و عملا در ازای دریافت پانزده دلار در هر ماه به‌صورت ثابت، تمامی بازی‌های Ubisoft را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تا جایی که خریداران این سرویس نه فقط روی رایانه‌های شخصی‌شان بلکه حتی پس از عرضه‌ی پلتفرم استریم‌محور گوگل یعنی Stadia، روی آن هم می‌توانند بدون خرید جداگانه‌ی بازی‌ها، به تجربه‌ی آثار گفته‌شده بپردازند. همه‌ی این اطلاعات و تصاویری از بازی‌ها، بسته‌های الحاقی و در کل محصولات قدیمی و جدید در دسترس برای یوبی‌سافت پلاس را هم می‌توانید هم‌اکنون در ویدیویی یک دقیقه‌ای که لابه‌لای دقایق کنفرانس پخش شد، به تماشا بنشینید.

دانلود از آپارات

نظر شما چیست؟ آیا رونمایی از  Uplay Plus را بی‌اهمیت می‌دانید یا از شنیدن خبر تاییدش خوشحال شده‌اید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده