// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۳

دو تریلر جدید از بازی Ghost Recon Breakpoint پخش شد [E3 2019]

بازی Ghost Recon Breakpoint که پیش‌تر توسط یوبی‌سافت به صورت کامل معرفی شده بود، دو تریلر سینمایی و گیم‌پلی‌محور جدید را تقدیم طرفداران کرد.

Ghost Recon به عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های یوبیسافت که امسال هم نسخه‌ای جدید و شکل‌گرفته بر مبنای همکاری بازیکنان با یکدیگر را در بازار خواهد داشت، یکی از آثار پرمخاطب حاضر در E3 2019 بود؛ اثری که جان برنتال در آن می‌درخشد و شرکت فرانسوی به تازگی از جامعه‌ی مخاطبانش هم رونمایی کرده است. مطابق نمایش جدید، برنتال که خودش هم برای ارائه‌ی تریلرهای بازی به روی صحنه‌ی کنفرانس Ubisoft آمد، در این بازی نقشی محوری را به عنوان یک آنتاگونیست خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسید «بریک‌پوینت» همان گیم‌پلی قسمت‌های قبلی را در قالبی مشابه اما بهبودیافته، ارائه خواهد کرد. با این توصیف‌ها بهتر است هر چه زودتر خودتان به تماشای دو تریلر جدید بازی که به ترتیب بیشتر به داستان و گیم‌پلی آن می‌پردازند بنشینید تا جدی‌تر از قبل، Ghost Recon Breakpoint را بشناسید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

بازی Ghost Recon Breakpoint در تاریخ چهارم اکتبر سال ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه) عرضه می‌شود و همچنین بازیکنان می‌توانند از یک ماه قبل از تاریخ ذکرشده یا به عبارت دقیق‌تر از پنجم سپتامبر امسال (۱۴ شهریور)، مشغول تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی آن شوند. راستی با این که هنوز از چیزی مطمئن نیستیم، به نظر می‌رسد سازندگان قصد دارند به نوعی حضور افتخاری «ترمیناتور»ها (Terminator) را هم در این ساخته‌ی جدید، رقم بزنند. موضوعی که شاید برای بسیاری از مخاطبان، شدیدا جذاب به نظر برسد.

نظر شما چیست؟ آیا نمایش‌های Breakpoint در E3 2019 توانایی جلب رضایت‌تان را داشتند؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده