نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۱

ابزار ساخت محتوای داستانی بازی Assassin's Creed Odyssey معرفی شد [E3 2019]

پیش از شروع کنفرانس خبری یوبی سافت در E3 2019، یوبیسافت کبک از ابزار ساخت محتوای داستانی بازی Assassin's Creed: Odyssey رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، کمپانی Ubisoft پیش از شروع کنفرانس خبری خود و در مراسم پیش نمایش، از ابزار ساخت محتوای داستانی بازی Assassin's Creed Odyssey رسما رونمایی کرد. طبق این قابلیت، بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند داستان، روایت و دیالوگ‌های خودشان را خلق کنند و حتی به اشتراک بگذارند. در طول تریلر منتشر شده، شاهد نمایش ابزار و نحوه استفاده از آن بودیم که یوبیسافت کبک قابلیت‌های و ابزار زیادی را برای خلق داستان مورد نظر بازیکن‌ها در بازی قرار داده است. شما در ادامه می‌توانید تریلر ساخت محتوای داستانی بازی Assassin's Creed: Odyssey را از طریق صفحه رسمی یوبی سافت در یوتیوب تماشا کنید.

ابزار ساخت محتوای داستانی بازی Assassin's Creed: Odyssey هم‌اکنون برای تمامی کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی به صورت مجانی در دسترس است. علاوه بر این، یوبیسافت قابلیت Discovery Tour را نیز برای این بازی تایید کرد که این بخش در پاییز امسال برای جدیدترین نسخه بازی Assassin's Creed منتشر خواهد شد. بازی Assassin's Creed: Odyssey در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده:

یوبی‌سافت کبک توانسته با الهام از ویژگی‌های مثبت اساسینز کرید اوریجینز و اضافه کردن ویژگی انتخاب دیالوگ و تغییرات مثبت در گیم‌پلی بازی، اوریجینزی کامل‌تر،‌ بهتر و کم‌باگ‌تر را منتشر کند. اودیسی چه در بخش داستانی با پایان‌های مختلف، موجودات اساطیری و انواع و اقسام دشمنان شما را غافلگیر می‌کند و هرچند دوربین اعصاب خردکن و باگ‌های گاه‌ و بی‌گاه دارد، اما بی‌شک یکی از بهترین‌های اساسینز کریدهایی محسوب می‌شود که تا کنون منتشر شده است.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده