نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۳

اولین تریلر دنباله معنوی بازی Her Story با نام Telling Lies منتشر شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری پی سی گیمینگ شو در نمایشگاه E3 2019، اولین تریلر دنباله معنوی بازی Her Story با نام Telling Lies منتشر شده است.

بازی Her Story یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۵ بود که توسط سم بارلو ساخته شده بود و توانست توجه منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و ضمن تحسین، این بازی موفق شد جوایز بسیاری را نیز دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، اولین تریلر بازی Telling Lies که دنباله معنوی بازی Her Story است، منتشر شده است. در طول کنفرانس خبری PC Gaming Show کمپانی Annapurna Interactive اولین تریلر بازی Telling Lies را منتشر کرده است که حس و حالی مشابه بازی Her Story را دارد و به نظر می‌رسد که یک نسخه کامل‌تر و بزرگ‌تر از این بازی است که در آن شاهد معرفی و حضور بازیگران سرشناس هالیوودی نیز هستیم. در بازی Telling Lies شما کنترل یک شخصیت را بر عهده دارید که یک هارد دیسک از NSA با حدود ۱۰ ساعت ویدیو را به سرقت می‌برید و شما کلیپ‌هایی را که دارای سرنخ‌ هستند بررسی خواهید کرد که طبق تریلر، شاهد شما کلمات کلیدی را که در بیشتر فیلم‌ها مشترک هستند، جدا می‌کنید و شما باید تلاش کنید تا بیشتر به جستجو در داستان بازی بپردازید و رازهای بیشتری را کشف کنید. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر بازی Telling Lies را از طریق یوتیوب تماشا کنید.

بازی Telling Liesدر حال حاضر تنها برای پلتفرم پی سی و مکینتاش تایید شده و هنوز پلتفرم‌های بیشتری برای آن اعلام نشده است. همچنین در طول تریلر معرفی بازی، شاهد حضور بازیگران مطرحی چون لوگان مارشال گرین با سابقه بازی در فیلم Prometheus (پرومتئوس) و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، الکساندرا شیپ با سابقه بازی در فیلم X-Men: Apocalypse (افراد ایکس: آپوکالیپس) و فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس)، کری بیشی با سابقه بازی در سریال Halt and Catch Fire و آنجلا سارافیان با سابقه در سریال Westworld (وست ورلد)، بودیم. برای اینکه این چیزها برای بازیگرها واقعی‌تر باشد، اکثر ویدیوها در دو مکان متفاوت فیلمبرداری شده‌اند.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده