نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳

حالت بازیکن در برابر بازیکن بازی Warhammer: Vermintide 2 تایید شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری پی سی گیمینگ شو در نمایشگاه E3 2019، حالت بازیکن در برابر بازیکن بازی Warhammer: Vermintide 2 تایید و معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، استودیو فَت‌شارک (Fatshark) در طول کنفرانس خبری PC Gaming Show با انتشار یک تریلر کوتاه از بخش جدید چند نفره بازی Warhammer: Vermintide 2 که سال گذشته منتشر شده بود، با نام Versus رونمایی کرد که در این بخش، بازیکن‌ها در دو تیم ۴ نفره تقسیم خواهند شد و در طول بازی در یکی از دو تیم باید به مبارزه با تیم مقابل بپردازید. یکی از تیم‌ها در قالب شخصیت‌ها و قهرمان‌های Ubersreik 5 حضور خواهند داشت و تیم دیگر در قالب شخصیت‌های Skaven و Chaos به مبارزه با تیم مقابل خواهند پرداخت و حتی باس‌های قدرتمند نیز در بازی در دسترس هستند. طبق گفته Fatshark، در هر بازی، بازیکن‌ها یک دور به عنوان دشمنان و در بازی دیگر به عنوان قهرمان‌ها حضور خواهند داشت و در نهایت برنده به عنوان تیم قهرمان شناخته می‌شود که بیشترین پیشرفت را در هر دور ماموریت دریافت خواهند کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول تریلر شاهد بخش‌هایی از گیم پلی این بخش بودیم که تیم دشمنان کنترل Skaven و Rotblood را بر عهده داشتند که طبق تریلر، هر بازیکن باید به خوبی از قدرت و توانایی شخصیت خود استفاده کند و رمز پیروزی در هر مسابقه، توانایی استفاده از قدرت‌ها و ویژگی‌های شخصیت، به‌همراه کار تیمی و گروهی عنوان شده است. با این حال، سازندگان می‌گویند که هنوز بازی مراحل توسعه خود را سپری می‌کند و ثبت نام برای تجربه Versus بازی Warhammer: Vermintide 2 برای کاربران پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی نیز آغاز شده است.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده