// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۳

تریلر جدید بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری پی سی گیمینگ شو در نمایشگاه E3 2019، تریلر جدید بازی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد. 

در سال ۲۰۱۵، بازی Ancestors: The Humankind Odyssey معرفی شد که استودیو Panache Digital وظیفه‌ی توسعه این بازی را برعهده دارد. استودیو Panache Digital در سال ۲۰۰۴ توسط پاتریک دسیلتز، کارگردان خلاق نسخه اول و دوم Assassin's Creed، تاسیس شد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و کنفرانس PC Gaming Show در نمایشگاه E3 2019، تریلر جدیدی از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در دسترس قرار گرفت. همچنین تاریخ عرضه بازی هم مشخص شد. کاربران می‌توانند در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) بازی Ancestors: The Humankind Odyssey را روی کامپیوتر تجربه کنند. این بازی به‌مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار دارد و پس از آن در دسترس کاربران استیم هم قرار می‌گیرد.

Ancestors: The Humankind Odyssey بازی‌ای است که برپایه گشت‌وگذار و اکتشاف در محیط ساخته شده است. بازیکنان در نقش گونه‌های اولیه از موجودات قرار می‌گیرند و با زنده‌ماندن و گشت‌وگذار، می‌توانند مهارت‌های جدیدی را کسب کنند و نسل آینده خود را هم مشاهده کنند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Ancestors: The Humankind Odyssey را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pcgamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده