// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۹

E3 2019: پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس یوبی سافت ساعت ۱۲ شب [تمام شد]

در ادامه پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس‌های E3 2019، این‌بار نوبت به شرکت فرانسوی یوبی سافت رسیده است. ۱۲ شب همراه پوشش زنده ویدیویی زومجی باشید.

بعد از مایکروسافت و بتسدا اکنون نوبت به یوبی‌سافت رسیده است تا از جدید‌ترین محصولات خود در جریان نمایشگاه E3 2019 رونمایی کند. مانند سال‌های گذشته امسال نیز اطلاعاتی اولیه از آنچه یوبی‌سافت می‌خواهد در کنفرانس خود نمایش دهد، داریم. به عنوان مثال می‌دانیم که فرانسوی‌ها نمایشی کامل را از بازی Watch Dogs Legion خواهند داشت؛ اثری که این‌بار ما را به شهر لندن می‌برد. از طرفی چند هفته گذشته شاهد معرفی بازی Ghost Recon: Breakpoint بودیم و انتظار داریم تا یوبی‌سافت نمایشی کامل از این بازی داشته باشد. البته هنوز هم یوبی سافت آی‌پی‌های فراوانی از جمله Splinter Cell و Prince of Persia دارد که می‌تواند با معرفی نسخه جدید آنها هیجان را به اوج برساند.

مانند دو کنفرانس مایکروسافت و بتسدا، زومجی امسال با همکاری آپارات گیم پوششی زنده از کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019 خواهد داشت. بنابراین ساعت ۱۲ شب در همین پست با زومجی همراه باشید تا نیم‌ساعت قبل از برگزاری کنفرانس یوبی‌سافت در ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۱ خرداد، از انتظاراتمان بگوییم و در نهایت در کنار یکدیگر به تماشای تریلرهای بازی‌ها در کنفرانس یوبی‌سافت بنشینیم:

در صورت قطع شدن پخش ویدیو، یک بار این صفحه را رفرش کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده