نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

تریلر جدیدی از بازی Remnant: From the Ashes منتشر شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری پی سی گیمینگ شو در نمایشگاه E3 2019، تریلر و اطلاعات جدیدی از بازی Remnant: From the Ashes منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، تریلر جدیدی از بازی Remnant: From the Ashes منتشر شده است. شرکت Perfect World Entertainment (پرفکت ورلد اینترتینمنت) و استودیو Gunfire Games (گان فایر گیمز) تریلر جدیدی از این بازی را در طول کنفرانس خبری PC Gaming Show منتشر کرده‌اند که در آن شاهد نمایش موجودات و دشمنان بازی، دنیای آخر الزمانی، شخصیت‌های بازی، دنیا و غیره این بازی کوآپ تیراندازی و سروایول بودیم و همچنین بخش‌های از بخش‌های گیم پلی، سلاح‌ها و تیراندازی بازی نیز نمایش داده شد. همچنین در طول بازی Remnant: From the Ashes تایید شد که پیش خرید این بازی نیز آغاز شده است که با پیش خرید آن، می‌توانید آیتم‌های انحصاری و دسترسی زودهنگام را به‌دست آورید و زودتر از دیگران بازی را تجربه کنید. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Remnant: From the Ashes قرار است در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۱۹ (۲۹ مرداد ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر شود که در صورت پیش خرید بازی، می‌توانید ۴ روز زودتر و در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۱۳۹۸) به تجربه این بازی بپردازید. 


منبع PCGamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده