// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰

تریلر جدید بازی Last Oasis پخش شد [E3 2019]

حین برگزاری کنفرانس PC Gaming در E3 2019، سازندگان بازی Last Oasis از این اثر جدید که به قول خودشان در پسا-پسا-آخرالزمان جریان دارد، رونمایی به عمل آوردند.

Last Oasis به‌عنوان یکی از مهمانان PC Gaming Show در نمایشگاه E3 2019 امسال، اثری در ژانر MMO یا همان Massively multiplayer online و بناشده در یک دنیای به‌خصوص است که مردمش به سبک چادرنشینی روزگار می‌گذرانند و البته از اجسامی هواپیمامانند که البته روی زمین حرکت می‌کنند، در جایگاه وسایل نقلیه‌ی اصلی بهره می‌برند. البته Last Oasis که تابستان امسال و به عبارت دقیق‌تر در پانزدهم ژوئیه سال ۲۰۱۹ میلادی (۲۴ تیر) به‌صورت Early Access در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد، در گروه بازی‌های سبک بقا که آدم‌هایی جان سالم به در برده از رخدادی آخرالزمانی در مدت‌ها قبل را به تصویر می‌کشند هم طبقه‌بندی می‌شود. آدم‌هایی که برای تطبیق با جهان کم‌وبیش بیابانی‌شان، رو به سبک زندگی به خصوصی آورده‌اند که شدیدا سخت و آزاردهنده به نظر می‌رسد.

دانلود از آپارات

بازی Last Oasis در تاریخ سوم سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (۱۲ شهریور) عرضه خواهد شد و مطابق گفته‌های سازندگانش با این که به شدت روی مبارزات خاص جریان‌یافته در جهانش تاکید دارد اما نبردها، تنها عناصری نیستند که گیم‌پلی آن را تشکیل می‌دهند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده