// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

پروژه اسکارلت دارای Backward Compatibility بین تمامی کنسول های ایکس باکس است [E3 2019]

فیل اسپنسر در جریان نمایشگاه E3 2019 اعلام کرده است پروژه اسکارلت به‌لطف Backward Compatibility از تمامی بازی‌های کنسول‌های ایکس باکس پشتیبانی می‌کند.

چندی پیش شایعه شده بود کنسول بعدی مایکروسافت که با اسم رمز پروژه اسکارلت شناخته می‌شود، از Backward Compatibility میان کنسول‌های ایکس باکس پشتیبانی می‌کند. به‌عبارتی با خرید اسکارلت، می‌توانید بازی‌های نسل هشتم، نسل هفتم و نسل ششم را روی کنسول نسل نهمی‌تان تجربه کنید.

حال طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی و نمایشگاه E3 2019، فیل اسپنسر توضیحاتی را در مورد سخت‌افزار آینده‌شان منتشر کرد. همچنین در ادامه فیل اسپنسر، در مورد سرویس Backward Compatibility برای کنسول نسل آینده‌شان سخن گفته است. اسپنسر دراین‌باره می‌گوید:

چیزی را که می‌خواهم به‌صورت مخصوص و بدون معرفی مورد خاصی بگویم این است که ما به آمار استفاده از سرویس Backward Compatibility کاربران‌مان افتخار می‌کنیم و احترام می‌گذاریم. همچنین آن را به نسل آینده هم اضافه می‌کنیم. همانطور که فکر می‌کنید، نسل بعدی کنسول‌ها در حال آمدن هستند و بازی‌‌های بسیار بسیار زیادی با آمدن‌شان در دسترس هستند. شما با اینکه بعضی از بازی‌ها نسخه جدیدشان عرضه می‌شود، اما می‌توانید همان بازی‌های خود را تجربه کنید.

با اینکه مایکروسافت با سرویس Backward Compatibilty ایکس باکس اجازه می‌دهد تا بازی‌های تمامی کنسول‌های مایکروسافت را تجربه کنید، اما هنوز مشخص نشده است که سونی اجازه تجربه‌ی بازی‌های چه پلتفرمی از پلی استیشن به‌جز پلی استیشن 4 را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده