نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

مدت زمان برنامه نینتندو دایرکت مشخص شد [E3 2019]

کمپانی نینتندو مدت زمان برنامه مطبوعاتی نینتندو دایرکت جدیدش را که یکی از کنفرانس‌های E3 2019 به شمار می‌رود، اعلام کرده است.

نمایشگاه E3 2019 به صورت رسمی از ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) آغاز می‌شود اما خب، برخی از شرکت‌های بزرگ مانند گوگل، الکترونیک آرتز، مایکروسافت و بتسدا کنفرانس‌های خود را برگزار کرده‌اند. شرکت نینتندو، صاحب برندهایی مانند ماریو و زلدا، مانند سال‌های گذشته قسمتی ویژه از برنامه از پیش ضبط‌شده نینتندو دایرکت را پخش خواهد کرد و حالا مدت زمان پخش این برنامه نیز مشخص شده است. بنابر اخبار بازی، اکانت توییتر نینتندو امریکا تایید کرده است که برنامه Nintendo Direct که در روز سه‌شنبه پخش خواهد شد، تقریبا ۴۰ دقیقه زمان خواهد برد. نینتندو پیش‌تر اعلام کرده است که این برنامه روی بازی‌های نینتندو سوییچ که در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شوند، تمرکز خواهد داشت. نینتندو حالا برای اولین‌بار از مدت زمان این برنامه سخن گفته است و براساس این زمان اعلام شده می‌‌توان انتظار اخبار و اطلاعات مختلفی را داشت.

Nintendo Switch

از جمله‌ی مواردی که حضورشان در نینتندو دایرکت امسال قطعی شده است، می‌توان به بسته الحاقی کاراکتر-محور بازی Super Smash Bros. Ultimate اشاره کرد. کارگردان بازی، ماساهیرو ساکورای به دنبال مسابقات جهانی این بازی در ۸ ژوئن (۱۸ خرداد)، با انتشار ویدیویی از نمایش بسته الحاقی بعدی بازی در جریان نینتندو دایرکت E3 2019 خبر داد. این بسته الحاقی یک مبارز جدید به بازی اضافه خواهد کرد. ساکورای در مورد این بسته الحاقی اطلاعات دیگری منتشر نکرده و هویت این مبارز جدید همچنان نامشخص است. علاوه بر آنچه که خواندید، همچنان مشخص نیست که در جریان نینتندو دایرکت پیش‌رو به طور دقیق باید منتظر چه اخباری باشیم. نینتندو تاکنون حضور بازی‌های Luigi's Mansion 3 ،Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order و The Legend of Zelda: Link's Awakening را به عنوان بازی‌های قابل تجربه در مراسم امسال تایید کرده است؛ بازی‌هایی که همگی در سال جاری به عنوان بازی‌های مهم نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد. در نتیجه می‌توان گفت که حضور این سه بازی در نینتندو دایرکت امسال دور از انتظار نیست.

برنامه از پیش ضبط‌شده نینتندو دایرکت در روز سه‌شنبه، ۲۱ خرداد، راس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. شما می‌توانید تمام اخبار مربوط به این برنامه و دیگر برنامه‌های نمایشگاه امسال را در صفحه مخصوص E3 در زومجی دنبال کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده