// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII Remake مشخص شد [E3 2019]

حساب کاربری Final Fantasy VII Remake در توییتر اعلام کرده است که این بازی در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس ۲۰۲۰) در دسترس قرار می‌گیرد.

یکی از بازی‌های مورد انتظار در نمایشگاه E3 2019، بازی Final Fantasy VII Remake است که انتظار می‌رود نقش پر رنگی در کنفرانس خبری اسکوئر انیکس داشته باشد. یکی از مواردی که خواهان دانستن آن بودیم، تاریخ انتشار بازی بود.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر فاینال فانتزی VII ریمیک، تاریخ انتشار بازی را اعلام کرده است. به‌عبارتی پس از کنسرت فاینال فانتزی در کالیفرنیا، اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Final Fantasy VII Remake، ویدیویی را منتشر کرد که در انتهای ویدیو، تاریخ عرضه‌ی بازی نوشته شده بود. علاقه‌مندان در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس ۲۰۲۰) می‌توانند نسخه ریمیک فاینال فانتزی 7 را به‌صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 تجربه کنند.

در ادامه اعلام شده است که اطلاعات تکمیلی، در کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. یکی از مواردی که قبلا مشخص شده بود، این بود که فاینال فانتزی ۷ ریمیک در قالب چند اپیزود مختلف عرضه می‌شود. حال باید ماند و ببینیم هنوز این برنامه در دستور کار اسکوئر انیکس قرار دارد یا در تاریخ ذکر شده کل بازی عرضه می‌شود. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده