// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۹

بسته الحاقی Picnic Panic بازی The Messenger معرفی شد [E3 2019]

در جریان برنامه دایرکت دیوالور دیجیتال در نمایشگاه E3 2019، بسته الحاقی بازی The Messenger با نام Picnic Panic معرفی شد.

بازی The Messenger را می‌توان یکی از بازی‌های سرگرم کننده‌ی مستقلی دانست که توسط شرکت دیوالور دیجیتال در دسترس کاربران قرار گرفته است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، امسال در نمایشگاه E3 2019 شرکت دیوالور دیجیتال برخلاف سال‌های گذشته، به‌جای برگزاری یک کنفرانس خبری، از برنامه‌اش شبیه به دایرکت‌های نینتندو استفاده کرد تا بازی‌های جدید خود را معرفی کند.

در جریان این معرفی‌ها، شاهد معرفی بسته الحاقی جدید بازی The Messenger بودیم. پیکنیک پنیک، نام بسته الحاقی بازی مسنجر است که در تاریخ ۲۰ تیر ماه (۱۱ جولای) برای پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بسته الحاقی ذکر شده بازیکنان را وارد جزیره Voodkin می‌کند و در جریان سه سطح مختلف، تجربه‌ی متفاوتی را کسب می‌کنید. همچنین باس‌های خاصی برای بازیکنان طراحی شده است که شما را به‌چالش می‌کشند.

در انتها مشخص شده است که بسته الحاقی پیکنیک پنیک، دارای ۱۸ موسیقی اختصاصی است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی Picnic Panic بازی The Messenger را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده