نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۸

بسته الحاقی بازی Rage 2 با نام Rise of the Ghosts معرفی شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری بتسدا در E3 2019، آوالانچ و id Software از بسته الحاقی بازی Rage 2 با نام Rise of the Ghosts رونمایی کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، بسته الحاقی جدید بازی Rage 2 تایید و معرفی شده است. در حاشیه کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2019، استودیوی بازی‌سازی استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) و id Software از بسته الحاقی قسمت دوم بازی Rage رونمایی کردند که Rise of the Ghosts نام این DLC است. در تریلر منتشر شده این بسته الحاقی، شاهد نمایش دشمنان جدید، یک مِک قابل حمل جدید (موجودات مکانیکی) و وسایل نقلیه جدید بودیم و همچنین حالت‌های جدیدی از گیم پلی، سلاح و موارد دیگر نیز نمایش داده شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را از صفحه رسمی بتسدا در یوتیوب تماشا کنید

تاریخی برای انتشار بسته الحاقی Rise of the Ghosts بازی Rage 2 اعلام نشده و همچنین اطلاعات بیشتری از بین بسته الحاقی در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که شاهد انتشار آن روی پلتفرم‌های چون پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر باشیم. بازی Rage 2 توانست از زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Rage 2 اثری با پتانسیل‌های خوب است که در سطحی‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن اجرا شده‌اند. با اینکه هسته اصلی گان‌پلی اثر واقعا جذاب و هیجان‌انگیز است، ضعف شدید در زمینه محتوا از تنوع پایین دشمنان و باس‌ها گرفته تا تکراری شدن روند ماموریت‌های به‌ظاهر فرعی ولی اجباری بازی و همینطور ضعف اثر در خلق یک دنیای جهان‌باز پویا و با‌کیفیت، باعث می‌شوند تا ریج ۲ در بهترین حالت صرفا یک بازی چندساعته و یک بار مصرف باشد و هرگز به چیزی فراتر از این، تبدیل نشود. هرچند که هنوز هم نمی‌توان گان‌پلی دیوانه‌وار بازی و کیفیت خوب آن را نادیده گرفت. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده