// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۲۱

بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ تایید شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2019، اعلام شد که بازی The Elder Scrolls: Blades در پاییز به‌رایگان برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

چندی پیش بود که بازی The Elder Scrolls: Blades در دسترس کاربران موبایل قرار گرفت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2019، تیم سازنده اعلام کرد که The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود.

در جریان تریلر معرفی بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ شاهد گیم‌پلی بازی بودیم و گفته شد که این بازی به‌خوبی برای نینتندو سوییچ پورت شده است و هم‌خوانی خوبی دارد. ازطرفی تیم سازنده سعی کرده از قابلیت‌های جوی‌کان‌های نینتندو سوییچ هم برای The Elder Scrolls: Blades استفاده کند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بازی در پاییز به‌رایگان برای کنسول سوییچ منتشر می‌شود.

همچنین یک آپدیت هم برای بازی در نظر گرفته شده که مراحل و شغل‌‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. ازطرفی مراحل مربوط به اژدهایان هم به بازی اضافه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده