// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۴۶

E3 2019: پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس بتسدا ساعت ۴:۳۰ [تمام شد]

بعد از کنفرانس هیجان‌انگیز مایکروسافت در E3 2019 اکنون نوبت به بتسدا رسیده است تا از بازی‌های خود برای آینده بگوید. با پوشش زنده زومجی از کنفرانس بتسدا همراه باشید.

با پشت سر گذاشتن کنفرانس پر از بازی مایکروسافت، تا ساعاتی دیگر قرار است تا بتسدا با حضور در نمایشگاه E3 2019 از جدیدترین بازی‌های خود برای طرفداران بگوید. هرچند اکنون می‌دانیم که احتمالا بازی Starfield و The Elder Scrolls VI در کنفرانس E3 2019 بتسدا حضور ندارند، اما هنوز هم شرکت بتسدا آی‌پی‌های متفاوتی را برای نمایش در چنته دارد. از جمله‌ی این بازی‌ها می‌توانیم به Doom Eternal و صد البته بازی Wolfenstein Youngblood اشاره کنیم که هر دو بازی‌های شوتر اول شخص مورد انتظاری هستند. فارغ از بازی‌های آشنا انتظار می‌رود تا استودیوی آرکین، سازنده بازی‌های Prey و Dishonored نیز از محصول جدید خود رونمایی کند. در این بین احتمالا تاد هاوارد نیز با حضور در کنفرانس خبری از تغییراتی در بازی Fallout 76 بگوید.

با زومجی همراه باشید تا در ساعت پنج صبح دوشنبه ۲۰ خرداد پای صحبت مدیران Bethesda بنشینیم و از تماشای تریلرهای متنوع احتمالی این رویداد لذت ببریم. مانند کنفرانس مایکروسافت، زومجی با همکاری آپارات گیم کنفرانس مطبوعاتی بتسدا را به صورت پخش زنده پوشش می‌دهد. 

پس دوشنبه بیستم خرداد ساعت ۴:۳۰ در همین پست منتظر شما هستیم تا به همراه شما به تماشای کنفرانس بتسدا در E3 2019 بنشینیم.

در صورت قطع شدن پخش ویدیو، یک بار این صفحه را رفرش کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده