نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۲

بسته الحاقی جدید بازی State of Decay 2 با نام Heartland معرفی شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019، اندد لبز از بسته الحاقی جدید بازی State of Decay 2 با نام Heartland رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، کمپانی مایکروسافت و آندد لبز از بسته الحاقی جدید بازی State of Decay 2 رونمایی کردند. Heartland نام بسته الحاقی جدید بازی State of Decay است که طبق گفته سازندگان بازی، بزرگترین بسته الحاقی بازی تا به امروز است که هم اکنون برای ایکس باکس وان و کامپیوتر (ویندوز 10) منتشر شده است. در طول تریلر شاهد نمایش گیم پلی این بسته الحاقی هستیم که دارای محتوای داستانی و مناطق خطرناک جدیدی است که بازیکن‌ها باید آن‌ها را پاکسازی کنند و همچنین در طول تریلر شاهد نمایش سلاح‌ها و ابزار جدید نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین بسته الحاقی جدید بازی State of Decay 2 با نام Heartland همزمان برای سرویس ایکس باکس گیم پس نیز منتشر شده است که هم‌اکنون کاربران این سرویس نیز به آن دسترسی دارند. بازی State of Decay 2 توانست از زومجی نمره ۶ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی State of Decay 2 دنباله‌ای از یک بازی متوسط نسل هفتمی است که انتظار می‌رفت در این نسخه اشتباهات گذشته خود را برطرف کند. با این حال State of Decay 2 اشتباهات خودش را که برطرف نکرده هیچ مشکلات دیگری را نیز به این مجموعه اضافه کرده است. با این حال استودیو آندد لبز شبیه ساز اخرالزمانی زامبی محور خوبی را خلق کرده است که این خوب بودن زیر سایه مشکلات محتوایی و گرافیکی، خاک شده است.


منبع Pcgamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده