// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

لیست میزبانان مسابقات StarLadder ImbaTV بازی Dota 2 منتشر شد

آنالیزورها و مجریان آخرین رویداد Minor فصل جاری بازی Dota 2 که با نام StarLadder ImbaTV شناخته می‌شود، معرفی شدند.

رقابت‌های دومین فصل مرحله اصلی مسابقات StarLadder ImbaTV که آخرین رویداد Minor فصل جاری بازی Dota 2 است از روز چهارشنبه، ۲۲ خرداد شروع خواهد شد. این رویداد با حضور هشت تیم که از شِش منطقه اروپا، کشورهای مستقل مشترک المنافع، چین، جنوب شرق آسیا،‌ آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی راهی مرحله اصلی شده‌اند پیگیری می‌شود. نکته مهم در مورد این رویداد این است که دو تیم فینالیست این رویداد جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات EPICENTER Major را دریافت می‌کنند. مسابقات EPICENTER آخرین رویداد فصل جاری بازی Dota 2 است که تکلیف چهار تیم نهایی را که به صورت مستقیم به مسابقات The International 2019 دعوت خواهند شد مشخص می‌کند.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات Starladder ImbaTV

Complexity GamingWinstrike TeamTeam SiriusEHOME
AllianceNinjas in PyjamasMineskiTeam Anvorguesa

هنوز فرمت مسابقات توسط تیم برگزاری رویداد مشخص و منتشر نشده است، ولی با توجه به اینکه پنج روز زمان برای برگزاری مسابقات StarLadder ImbaTV تعریف شده است، به نظر می‌رسد که شاهد برگزاری رویدادی دو مرحله‌ای باشیم که از فرمتی گروهی و دو حذفی پیروی کند. نکته مهم دیگری که در مورد این رویداد لازم به ذکر است برگزار شدن بازی روی نسخه جدید بازی است که ساعاتی قبل منتشر شد. آپدیت 7.22c با تمرکز روی متعادل کردن بازی تغییرات زیادی را روی کاراکترهای بازی اعمال کرده است که احتمالا روی متای بازی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

در لیست میزبانان رویداد نام‌های پرطرفداری را شاهد هستیم که از بازگشت کهنه‌کارانی مانند توبی داسون، ترولز نیلسن، الن بستر و آستین والش خبر می‌دهد. در این لیست استعدادهای جدیدی مانند کایل فریدمن که سابقه بازی کردن در تیم Complexity Gaming را دارد و نیل خندریا دیده می‌شوند. ترکیب این گروه از افراد در کنار هم قطعا باعث جذابیت مسابقات خواهد شد و طرفداران Dota 2 شانس آن را خواهند داشت که یک رویداد Minor جذاب را تجربه کنند.

StarLadder ImbaTV Dota 2

علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های تورنمنت StarLadder ImbaTV می‌توانند از روز چهارشنبه با مراجعه به کانال Starladder در توییچ یا کانال dotasltv در یوتیوب، تمامی لحظات مهم رویداد را دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده