نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴

افزایش قیمت اشتراک Playstation Plus در اروپا و آسیا تایید شد

از تاریخ یک آگوست (۱۰ مرداد) ساکنین کشورهای اروپایی و آسیایی، اشتراک‌های پلی استیشن پلاس را با قیمت‌هایی بیشتر از قبل باید خریداری کنند.

در جریان آخرین اخبار بازی و با توجه به تغییراتی که سونی در سیاست‌های تجاری‌اش اتخاذ کرده، به‌نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد افزایش قیمت‌ خرید اشتراک‌های Playstation Plus در کشورهای آسیایی و اروپایی خواهیم بود.

با توجه به اطلاعیه‌هایی که سونی منتشر کرده، این افزایش قیمت در کشورها و مناطق مختلفی که از تاریخ ۱ آگوست (۱۰ مرداد) اعمال خواهد شد، روی اشتراک‌هایی به‌خصوص مثل اشتراک ماهانه یا سه‌ماهه اتخاذ می‌شود؛ به‌عنوان مثال در کشورهای فرانسه، سوئد و نروژ تنها اشتراک ماهیانه افزایش قیمت خواهد داشت. در کشور سوئد قیمت خرید اشتراک سالانه از ۵۷۵ کرون به ۶۲۰ کرون و در کشور سوییس از ۵۹.۹۰ به ۶۹.۹۰ فرانک افزایش خواهد یافت.

در کشورهای آسیایی اما کشور ژاپن را داریم که هزینه‌ی خرید اشتراک یک ماهه‌ی پلی استیشن پلاس در آن از ۵۱۴ ین به ۸۵۰ ین افزایش خواهد یافت؛ اشتراک سه‌ماهه در این کشور نیز از تاریخ ۱۰ مرداد به بعد، با پرداخت ۲ هزار و ۱۵۰ ین قابل خرید و استفاده خواهد بود. گفتنی است که اشتراک‌های PS Plus در کشورهای آسیاییِ چین، کره‌ی جنوبی، مالزی، تایوان، سنگاپور، اندونزی، هنگ کنگ و تایلند نیز از تاریخ ۱۰ مرداد، با افزایش قیمت روبه‌رو خواهد بود. لازم به‌ذکر است که سونی پیش‌تر، در سال ۲۰۱۷ سیاست‌هایی مبنی بر افزایش قیمت اشتراک‌های پلاس را اعمال کرد و در اروپا و انگلستان، اشتراک‌های سالانه ۱۰ دلار، اشتراک‌های ماهانه ۱ دلار و اشترا‌ک‌های ۳ ماهه ۵ دلار قیمت‌ خریدشان زیاد شد. حالا، پس از گذشت ۲ سال دوباره شاهد اتفاقی مشابه هستیم.

حالا که سونی برای ارائه‌ی اشتراک‌های سرویس‌های بازی آنلاینش هزینه‌ی بیشتری را دریافت می‌کند، انتظار می‌رود که بازی‌های بیشتر و باکیفیت‌تری را ماهانه‌ به‌صورت رایگان در دسترس قرار دهد و پس از اعمال این سیاست‌های جدید، باید ببینیم سونی چگونه ارائه‌ی خدمات آنلاین خود به کاربرانش را ادامه خواهد داد. فعلا اطلاعات پیرامون این افزایش قیمت‌ها در اندازه‌ی مواردی که در متن خبر خواندیم، در دسترس است و به‌محض اطلاعات بیشتر در روزهای آتی، زومجی شما را مطلع خواهد کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده