نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

تیزر تبلیغاتی شخصیت پروفسور ایکس در فصل سوم سریال Legion

شبکه FX و بخش تلویزیونی مارول تیزر تبلیغاتی جدیدی را از فصل سوم سریال Legion با محوریت شخصیت پروفسور ایکس منتشر کردند.

کمتر از یک ماه دیگر پخش فصل سوم و پایانی سریال Legion (لیجن) آغاز خواهد شد و در این فصل قرار است شاهد حضور شخصیت پروفسور ایکس نیز باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه FX و بخش تلویزیونی مارول تیزر تبلیغاتی جدیدی از این سریال را منتشر کرده‌اند. تمرکز این تیزر تبلیغاتی روی معرفی شخصیت پروفسور ایکس است که در این تیزر شاهد نسخه جوان این میتونت پر قدرت هستیم. هری لوید نقش پروفسور ایکس را در فصل سوم سریال Legion بر عهده دارد و استفانی کورنلیوسن نیز نقش مادر دیوید هالر را بازی کرده است. در این تیزر شاهد گذشته شدو کینگ و پروفسور ایکس هستیم که اگزاویر در تلاش برای شکست و متوقف کردن شدو کینگ است و در طول این ویدیو تسخیر دیوید هالر توسط شدو کینگ نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تیزر، سه پوستر جدید از فصل سوم سریال Legion نیز منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت دیوید هالر است و بار دیگر شاهد پوسترهایی با طرح‌های فوق العاده هنری هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را نیز مشاهده کنید:

پوستر فصل سوم سریال Legion

پوستر فصل سوم سریال Legion

پوستر فصل سوم سریال Legion

دن استیونز، راشل کلر، آبری پلازا، امبر میدتاندر، بیل اروین، جرمی هریس، نوید نگهبان، کوینتون باکلر، لورن تسای، هری لوید و استفانی کورنلیوسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Legion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین نوآ هاولی برای ساخت، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فصل سوم سریال Legion بازگشته است. با اینکه سریال Legion قرار است در فصل سوم به پایان برسد، اما جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول، گفت که احتمال بازگشت این سریال در آینده وجود خواهد داشت که این موضوع به هاولی و شبکه FX بستگی دارد.

پخش فصل سوم سریال Legion قرار است از روز دوشنبه، ۲۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۳ تیر ۱۳۹۸) آغاز شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده