نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳

مذاکره مارک وب با والت دیزنی برای ساخت فیلم سفید برفی

والت دیزنی مذاکره با مارک وب، کارگردان فیلم The Amazing Spider-Man، برای کارگردانی فیلم Snow White را آغاز کرد.

آبان سال ۹۵ بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی والت دیزنی به دنبال ساخت یک اقتباس سینمایی و بازسازی براساس انیمیشن Snow White and the Seven Dwarfs (سفیدبرفی و هفت کوتوله)، محصول سال ۱۹۳۷، است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کارگردان این فیلم لایو اکشن و موزیکال مشخص شده و به زودی شاهد شروع مراحل ساخت آن خواهیم بود. طبق انتظار، دیزنی به دنبال ساخت یک بازسازی لایو اکشن دیگر براساس انیمیشن‌های کلاسیک خود است و حال نوبت به سفید برفی رسیده و این کمپانی مذاکرات خود با مارک وب را برای کارگردانی این فیلم آغاز کرده است. ورایتی می‌گوید که هنوز توافق رسمی صورت نگرفته و قرارداد نهایی نیز امضا نشده، اما وب گزینه اصلی والت دیزنی برای کارگردانی فیلم Snow White است.

Webb

ارین کرسیدا ویلسون، نویسنده فیلمنامه فیلم The Girl on the Train (دختری در قطار)، نیز در حال مذاکره و بستن قرارداد با دیزنی برای نوشتن فیلمنامه فیلم Snow White است که او وظیفه دارد تا داستان و موسیقی اصلی سفید برفی را که در سال ۱۹۳۷ اکران شد، گسترش دهد. بنژ پاسک و جاستین پل که در پشت صحنه ساخت موسیقی‌ها و ترانه‌های فیلم‌هایی چون فیلم First Man (نخستین انسان) و فیلم The Greatest Showman (برترین شومن) حضور داشته‌اند، وظیفه نوشتن و ساخت موسیقی و آهنگ جدید برای فیلم Snow White را بر عهده خواهند داشت. انیمیشن Snow White and the Seven Dwarfs براساس داستانی از برادران گریم ساخته شده بود و حال بیش از ۸۰ سال از اکران آن می‌گذرد و طی سال‌های گذشته، دیزنی بازسازی‌های لایو اکشن زیادی را براساس انیمیشن‌های کلاسیک خود تولید و منتشر کرده که موفقیت‌های زیادی در گیشه نیز به‌دست آورده است.

در طول سال‌های گذشته شاهد ساخت اقتباس‌های متعددی براساس سفیدبرفی بودیم که از مهم‌ترین آن‌ می‌توان به فیلم Mirror Mirror (ای آینه ای آینه) با بازی لیلی کالینز و جولیا رابرتس، به‌همراه فیلم Snow White and the Huntsman (سفیدبرفی و شکارچی) با بازی کریستن استوارت و شارلیز ترون، اشاره کرد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Snow White اعلام نشده و دیزنی در طی امسال فیلم‌های بازسازی لایو اکشنی چون فیلم Dumbo (دامبو)، فیلم Aladdin (علاالدین) و فیلم The Lion King (شیر شاه) را در اختیار دارد. وب بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم 500Days of Summer (پانصد روز سامر)، دوگانه فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت انگیز) و فیلم Gifted (با استعداد)، شناخته می‌شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده