نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

ایران هتل آنلاین روشی نوین در عرصه رزرو هتل

تغییر چشمگیری که به‌تازگی در زمینه گردشگری رخ داده این است که مسافرت و برنامه‌ریزی برای سفر مهیج‌تر و ساده‌تر از پیش شده است و می‌توان با دانستن جزئیات برای سفرهای آینده خود برنامه‌ریزی کرد.

برای نمونه درصورتی که قصد سفر در ایران را دارید و مقصد شما شهرهای توریستی مانند جزیره کیش، شهر مشهد، شهر اصفهان و ... است، با بررسی هتل های کیش و هتل های مشهد و رزرو هتل از قبل می‌توانید برنامه سفری خاطره انگیز را برنامه‌ریزی کنید.

رقابتی بی پایان...

اکنون با افزایش هتل‌ها در شهرهای مختلف و مطرح نبودن تعدادی از هتل‌ها در بین مهمانان، برخی از آنان جای خالی یک سیستم فروش جدید را احساس کردند و بسیاری از هتل‌ها تمایل به اتصال به سیستم‌های فروش و آژانس‌های آنلاین در سطح بین‌المللی مانند Agoda ،Booking و آژانس های آنلاین هر کشور دارند که در حوزه‌ی سفرهای داخلی فعالیت می‌کنند.

مثلا در پاریس بیشتر از ۵۰۰ هتل با تجهیزات و خدمات یکسان وجود دارد که به همین دلیل مسافران با انتخاب‌های زیاد و سخت روبه‌رو هستند؛ از اینرو نیاز به ارائه روش‌های نوین و همچین کنار گذاشتن روش قدیمی فروش حس می‌شود.

منقضی شدن سبک سنتی فروش

سبک قدیمی رزرو به این صورت است که مهمان به‌صورت حضوری به خود هتل رفته یا به آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های آنلاین مراجعه کرده و رزرو خود را انجام می‌دهد. اما در روش نوین رزرو هتل به صورتی است که هتل‌ها با ایجاد روش‌های انگیزشی باعث ترغیب مسافر به سفر و اقامت در هتل خواهند شد.

هتل‌های هوشمند، با به‌کارگیری روش‌های جدید فروش، علاوه‌بر اینکه موجب بالارفتن فروش هتل خود می‌شوند، انگیزه سفر کردن در مسافران را نیز بالا خواهند برد.

مثلا این هتل‌ها در زمان ایام پر فروش مانند ایام تعطیلات عید نوروز یا در تعطیلات خرداد ماه به‌جای بالابردن قیمت، مدل‌های فروش متنوعی ارائه می‌کنند تا مسافران آن‌ها را انتخاب کنند.

این مدل‌های فروش می‌تواند روش‌های زیر باشد:

  • پایین بردن قیمت به شرط رزرو زودتر از تاریخ مشخص
  • یک شب اقامت رایگان با شرط رزرو تعداد مشخصی شب از اتاق ها
  • ارائه خدمات
  • دادن امکانات رایگان نظیر استخر، مینی بار، ناهار، شام و ...

متدهای جدید، چوب دو سر طلا

برای هتلداران:

  • ۱. ایجاد انگیزه برای مهمانان و افزایش فروش همراه‌با ایجاد رضایت مسافر و تبدیل شدن به مشتری وفادار
  • ۲. بالارفتن نقدینگی هتل با پیش‌فروش اتاق‌ها
  • ۳. ازبین‌بردن نگرانی فروش صاحبان هتل با پیش‌فروش اتاق‌ها
  • ۴. کسب درآمد از بخش‌های متفاوت هتل مثل کافی شاپ، استخر و... با بالابردن فروش

برای مهمانان:

  • ۱. برنامه‌ریزی مطمئن‌تر با خیالی آسوده‌تر با رزرو زود هنگام
  • ۲. صرفه‌جویی در زمان
  • ۳. دریافت امکانات بیشتر و سرویس‌های Free هتل
  • ۴. رضایت از خرید
  • ۵. حق انتخاب بیشتر
  • ۶. مقایسه راحت‌تر

فروش انگیزشی در ایران:

روش‌های نوین فروش مدت زمان زیادی است که در جهان به کار گرفته می‌شود، اما متاسفانه در ایران به‌دلیل نبود زمینه‌ی لازم، تنها به یک روش پایین آوردن قیمت در ایام خلوت و بالابردن قیمت در ایام پر فروش، انجام شده است. اما آفرهای خاصی وجود نداشت و هیچ‌ انگیزه‌ای برای سفر داخلی مسافران ایجاد نمی‌کرد.

و اما ایران هتل آنلاین ...

درحال حاضر، ایران هتل آنلاین، برای اولین‌بار در ایران، با فراهم آوردن زمینه‌ی لازم و پوشش سراسری همه‌ی هتل‌ها، پنل آنلاین را به همه‌ی مردم ایران معرفی کرده است. با معرفی این پنل و استفاده از تمامی مدل‌های فروش ایران هتل آنلاین (مانند: لحظه آخری، پیش فروش، اقامت رایگان و...) شاهد استقبال بی سابقه میهمانان و همچنین هتل‌ها از این آفرهای ویژه بودیم.

امیدواریم روزی ایران هتل آنلاین با ایجاد بستری بین‌المللی و با فراهم آوردن امکان استفاده از ظرفیت بالقوه هتل‌های ایران برای جذب میهمانان و توریست ها از سرتاسر جهان تحولی بزرگ در صنعت هتلداری ایران را رقم بزند.

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده