نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره Imagineindia به هدیه تهرانی رسید

جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم اسپانیایی Imagineindia به هدیه تهرانی برای بازی در فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» رسید.

جشنواره فیلم Imagineindia هر ساله در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می‌شود. این جشنواره در هر دوره میزبان فیلم‌های بلند و کوتاه مختلفی است. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده است که هدیه تهرانی برای بازی در فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» جایزه ویژه هیئت داوران این جشنواره را دریافت کرده است. در این بخش مسابقه جشنواره دو فیلم «روزهای نارنجی»، ساخته آرش لاهوتی و «آپاندیس»، ساخته حسین نمازی از سینمای ایران حضور داشتند. مهدی رحمانی، سینماگر ایرانی نیز یکی از داوران اصلی جشنواره بود.

روزهای نارنجی

هدیه تهرانی بازی در سینما را با حضور در فیلم سینمایی «سلطان»، ساخته مسعود کیمیایی آغاز کرد. وی پس از آن با بازی در فیلم «قرمز» به شهرت بیشتری رسید. هدیه تهرانی یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران سینمای ایران است؛ وی سابقه بازی در فیلم‌های «مسخره‌باز»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «هفت دقیقه تا پاییز» و «چهارشنبه سوری» را دارد. فیلم سینمایی «روزهای نارنجی»، ساخته آرش لاهوتی با بازی هدیه تهرانی، مهران احمدی و علی مصفا ساخته شده است. این فیلم ایرانی تاکنون در چندین جشنواره بین‌المللی حضور داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده