// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

آپدیت رایگان Crackdown 3 محتویات بخش کمپین را در دسترس قرار می‌دهد

در جریان آپدیت رایگان Extra Edition بازی Crackdown 3، تمامی محتویات بخش کمپین در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بازی Crackdown 3 در ماه فوریه عرضه شد و استودیو سامو دیجیتال (Sumo Digital)، سازنده بازی Crackdown 3، وعده داده بود که با انتشار آپدیت‌های مختلف، محتویات بیشتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدید بازی Crackdown 3 با نام Extra Edition در دسترس کاربران قرار گرفته است. اولین موردی که در این آپدیت رایگان با آن مواجه می‌شوید، این است که تیم سازنده تمامی محتویات بخش کمپین را به‌صورت آزادانه در دسترس کاربران قرار داده است. ازاین‌رو می‌توانید هرج‌ومرج را باب میل خودتان تعریف کنید و از المان‌ها و موارد مختلفی استفاده کنید تا مبارزات رنگ‌وبویی جدید به خود بگیرند.

مورد بعدی که ازطریق Extra Edition در دسترس کاربران کرک داون 3 قرار گرفته است، آیتم‌های تزئینی برای بخش چندنفره یا همان Wrecking Zone است. با استفاده از آیتم‌های تزئینی می‌توانید شکل و شمایل کاراکتر خودتان را تغییر دهید. از دیگر محتویات اضافه شده در به‌روزرسانی جدید Crackdown 3 هم می‌توان‌‌به کدهای تقلب برای بخش کمپین اشاره کرد که در نسخه‌ی دوم هم تیم سازنده از این موارد استفاده کرده بود.

کدهای تقلب در نظر گرفته شده شامل مهمات بی‌نهایت، شهر خالی (مردم و شهروندان از بازی حذف می‌شوند) و حالت God Mode اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به محتویات آپدیت Extra Edition را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده