// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

ناشر Overcooked و Worms دو بازی جدید را در E3 2019 معرفی می‌کند

شرکت تیم 17، سازنده بازی‌هایی همچون Overcooked 2 و My Time at Portia، در نمایشگاه E3 2019 دو بازی جدید را معرفی می‌کند.

Team 17 را می‌توان یکی از شرکت‌های پر کار این روزهای صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. این شرکت قرار است به‌زودی نسخه دسترسی زودهنگام بازی Hell Let Loose را در دسترس کاربران قرار بدهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت تیم 17 در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که در نمایشگاه E3 2019، دو بازی کاملا جدید را معرفی خواهد کرد.

نکته‌ی جالب این است که تیم 17 دو بازی دیگر را هم در گذشته معرفی کرده بود. اولین بازی Automachef نام دارد که بازیکان را در نقش یک مدیر رستوران قرار می‌دهد و باید بهترین رستوران خودکار موجود را بسازند. دومین بازی معرفی شده هم Monster Sanctuary نام دارد. این بازی که حال‌وهوای کلاسیک دارد و در سبک مترویدوانیا ساخته شده است، شما را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که باید به تعیلم هیولاها بپردازید.

از آن‌جایی که تیم ۱۷ یک ناشر برای بازی‌های ویدیویی هم به‌حساب می‌آید، احتمال دارد شاهد معرفی بازی‌هایی باشیم که خارج از استودیو تیم ۱۷ توسعه داده شده‌اند. تقریبا ۱۰ روز دیگر تا نمایشگاه E3 2019 زمان باقی‌مانده است و باید منتظر باشیم و ببینیم استودیو تیم ۱۷ که در گذشته بازی‌هایی مثل Overcooked 2 و My Time at Portia را ساخته است، چه بازی‌های جدیدی را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده