// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

کاراکتر Shang Tsung به‌زودی در دسترس کاربران Mortal Kombat 11 قرار می‌گیرد

استودیو ندررلم با انتشار یک تریلر، تاریخ عرضه شنگ سونگ را اعلام کرد و سایر کاراکترهای اولین کامبت پک بازی Mortal Kombat 11 هم مشخص شدند.

هفته گذشته بود که اد بون، کارگردان بازی Mortal Kombat 11، اعلام کرد که به‌زودی مبارزان اولین کامبت پک بازی معرفی می‌شوند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم (Netherrealm Studios) تریلر جدیدی را منتشر کرده است که شاهد معرفی مبارزان جدید مورتال کامبت 11 هستیم.

در واقع ویدیو منتشر شده، با محوریت شنگ سونگ است که در تاریخ ۲۸ خرداد ماه (۱۸ ژوئن) به‌عنوان اولین کاراکتر بسته الحاقی مورتال کامبت ۱۱ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. شنگ سونگ دارای کومبوهای نزدیک و همچنین فایربال‌های مختلفی است تا نگذارد حریفش نزدیک شود. همچنین باتوجه‌به به ویدیو گیم‌پلی شنگ سونگ، وی می‌تواند از کومبوهای حریفش هم استفاده کند، زیرا شنگ سونگ مبارزی است که می‌تواند روح حریف خود را از آن خود کند.

بخش دیگری از کومبوها و ضربات Shang Tsung هم مربوط به نینجاهایی مثل رین، اسموک و ارمک می‌شود که گیم‌پلی متنوعی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. کاری-هیرویوکی تاگاوا، وظیفه صداپیشگی شنگ سونگ را برعهده دارد. مورد دیگری که در جریان تریلر منتشر شده شاهد آن بودیم، مشخص شدن نام سایر مبارزان اولین کامبت پک بازی Mortal Kombat 11 است. کاربران می‌توانند در آینده منتظر سیندل، نایت ولف، اسپاون و دو کاراکتر مهمان باشند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده