نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Dumbo تایید شد

شرکت والت دیزنی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Dumbo به کارگردانی تیم برتون، را تایید و اعلام کرد.

اوایل امسال بود که فیلم Dumbo (دامبو) روی پرده‌های سینما رفت و بسیار پایین‌تر از انتظار در گیشه عمل کرد. این فیلم لایو اکشن تا به امروز بیش از ۳۴۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل فروش حدود ۱۱۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۳۶.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بودجه ساخت فیلم دامبو حدود ۱۷۰ میلیون دلار اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Dumbo را تایید و اعلام کرده است. طبق گفته دیزنی و به نقل از SlashFilm، هر دو نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم دامبو در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۹ (۴ تیر ۱۳۹۸) منتشر خواهند شد. نسخه خانگی یا فیزیکی این فیلم شامل سه نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود و دیزنی امید زیادی به عملکرد خوب این فیلم در بازار خانگی دارد.

Dumbo

نسخه خانگی فیلم Dumbo دارای محتویات اضافه نیز خواهد بود که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به ویدیویی پشت صحنه ساخت فیلم از جمله خلق دامبو، ویدیویی که بازیگران از تجربه خود در فیلم را به اشتراک می‌گذارند، نگاهی دقیق‌تر به طراحی لباس و صحنه فیلم، ۸ صفحه حذف شده از فیلم، بررسی انیمیشن Dumbo و تبدیل آن به یک فیلم لایو اکشن، ویدیویی بامزه از اشتباهات بازیگران در پشت صحنه فیلم‌برداری و همچنین موزیک ویدیو Baby Mine اثر گروه Arcade Fire، اشاره کرد. تیم برتون، کارگردان نامزد ۲ جایزه اسکار، وظیفه کارگردانی فیلم دامبو را براساس فیلمنامه‌ای از ایرن کروگر، بر عهده داشته است. کالین فارل، اوا گرین، مایکل کیتون، دنی دویتو، نیکو پارکر، فینلی هابینز، آلن آرکین، دئوبیا اوپاری، جوزف گات و شارون رونی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dumbo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Dumbo اقتباسی از یک انیمیشن سینمایی به همین نام است که در سال ۱۹۴۱ منتشر شده بود. بااین‌حال، فیلم دامبو تنها اقتباس جدید دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیکش نیست و مدتی پیش فیلم Aladdin (علاالدین) با یک افتتاحه فراتر از انتظار، به روی پرده‌های سینما رفت و پس از آن، فیلم The Lion King (شیر شاه) در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ و فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده