// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۶

بازی Ghost Recon: Breakpoint به صورت رسمی معرفی شد

در جریان لایو استریم یوبیسافت از جدیدترین نسخه Ghost Recon، بازی Ghost Recon: Breakpoint به‌صورت رسمی معرفی شد.

چندی پیش بود که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده مجموعه Ghost Recon، اعلام کرد که در روز پنجشنبه، بازی‌ای از جهان Ghost Recon معرفی می‌شود. اخیرا شایعاتی از این بازی منتشر شد که Breakpoint، نام جدیدترین نسخه از مجموعه Ghost Recon خواهد بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان لایو استریم یوبی سافت، بازی Ghost Recon: Breakpoint به‌صورت رسمی معرفی شد. داستان بازی در مجمع‌الجزایر اقیانوسی Auroa (منطقه‌ای خیالی) روایت می‌شود. در این نسخه بازیکنان دیگر در نقش شکارچی قرار نمی‌گیرند؛ بلکه در اینجا باید از شکار شدن فرار کنید. درواقع Auroa محلی است که شرکت Skell Technology در آنجا قرار دارد؛ شرکتی که در ساخت پهپادهایی با هوش مصنوعی بسیار قوی، تخصص دارد.

حال به‌نظر می‌رسد این شرکت درحال انجام کارهای مختلفی به‌صورت مخفیانه است و ارتباط خود را قطع کرده است. ازاین‌رو سربازان گوست برای تحقیق و فهمیدن علت این قطعی ارتباط، به Auroa فرستاده می‌شوند. در طول بازی با گروهی از مبارزان به نام Wolves روبه‌رو می‌شوید که یوبیسافت اعلام کرده است سربازان گروه Wolves به اندازه سربازان و مبارزان گوست مهارت دارند. درادامه می‌توانید ویدیو رونمایی از بازی Ghost Recon Breakpoint را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده