نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۱

تریلر زمان عرضه بازی Rage 2 بازیکنان را به سفری آمیخته با جنون‌ دعوت می‌کند

درحالی که کمتر از یک هفته تا انتشار بازی Rage 2 زمان باقی است، تریلر زمان عرضه‌ی این اثر منتشر شده است؛ تریلری پر زد و خورد که بازیکنان را به‌یک سفر دیوانه‌وار فرا می‌خواند.

دقیقا اردیبهشت ماه سال گذشته بود که دنباله‌ی بازی تحسین‌شده‌ی استودیو id Software یعنی Rage، با نام Rage 2 آن هم به‌شکل و شمایلی جالب و صدالبته مرموز، ابتدا در حساب‌های اجتماعی کمپانی بتسدا و در پایان به‌شکلی کاملا رسمی معرفی شد. حالا که دقیقا یک سال از آن رویداد گذشته و تا عرضه‌ی این بازی مورد انتظار ۵ روز فاصله داریم، در جریان آخرین اخبار بازی تیم سازنده‌ی این اثر تریلر روز عرضه‌ی آن را منتشر کرده‌اند.

در این تریلر جذاب، پر زد و خورد و به‌غایت مریض (!) که به‌دلیل وجود صحنه‌هایی نه‌چندان مناسب آن را در صفحه‌ی یوتیوب بازی تماشا خواهیم کرد، ابتدا کاراکتر منفی داستان بازی را می‌بینیم که سردسته‌ی گروه آثوریتی هم هست و با زره‌ی سایبرناتیکی خود، احتمالا گیمرها را در جریان بازی و مخصوصا نبرد نهایی، حسابی به‌چالش خواهد کشید. نبردهای خونین، تفنگ‌های متنوع، یک نقشه‌ی به‌شدت وسیع و وسایل نقلیه‌ی گوناگون در کنار شخصیت‌های اصلی و فرعی مختلف از دیگر مواردی هستند که آن‌ها را در «تریلر روز عرضه بازی ریج 2» تماشا خواهیم کرد. به تمامی این موارد، یک قهرمان بذله‌گو و موزیک خوش‌ریتم این تریلر را هم اضافه کنید تا بدانید با چه اثر مبسوطی طرف خواهیم بود!

بازی Rage 2 را کمپانی بتسدا در تاریخ ۲۴ اردیبهشت راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد کرد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر زیبا دعوت می‌کنیم. ضمنا برای اینکه به‌شکلی تمام و کمال با این بازی آشنا شوید، شما را به‌مطالعه‌ی پیش‌نمایش آن در زومجی دعوت می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده