نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

انتشار تصاویری از بازی کنسل شده‌ی سوپرمن

اخیرا تصاویری از یک بازی با محوریت شخصیت Superman منتشر شده که تولید این اثر در سال ۲۰۱۴ متوقف شده بود.

تا امروز شاهد عرضه بازی‌های متنوعی براساس سوپرمن (Superman)، شخصیت محبوب کمیک‌های دی سی بوده‌ایم که البته اکثر آن‌ها هم کیفیت مناسبی نداشته‌اند. در این میان بازی‌هایی هم بوده‌اند که بعد از گذشت مدتی از شروع به ساخت آن‌ها، به دلایل مختلف به مشکل خورده‌اند و تولید آن‌ها متوقف شده است. به‌تازگی تصاویری از یکی از همین آثار منتشر شده است که بخش‌هایی از این بازی را در قالب تصاویری مفهومی نشان می‌دهد.

تیری دایزن، هنرمندی که چند سال قبل روی این بازی کار می‌کرده، این تصاویر را منتشر کرده است؛ بازی‌ای که به گفته او مراحل تولید آن در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی برادران وارنر متوقف شد. در تصاویر منتشر شده شاهد مبارزه سوپرمن با بعضی دشمنانش هستیم و محیط‌هایی چون شهر متروپلیس و همین‌طور قلعه تنهایی (Fortress of Solitude، مکانی دوردست که سوپرمن گاهی اوقات برای تمرکز و دوری از شلوغی شهر به آنجا می‌رود) هم در آن‌ها به چشم می‌خورند.

همچنین طراحی‌هایی از دشمنان معروف این شخصیت از لکس لوتر (Lex Luthor)، ژنرال زاد (General Zod) و دومزدی (Doomsday) تا Brainiac ،Parasite ،Metallo و Darkseid هم در تصاویر دیده می‌شوند.

بازی سوپرمن | Superman

این تنها بازی سوپرمن نیست که در سال‌های اخیر با مشکل مواجه می‌شود و قبل از آن هم قرار بود شاهد ساخت نسخه‌ای براساس ماجراهای این شخصیت قدیمی توسط استودیو Factor 5 برای کنسول‌های نسل هفتم باشیم که در نهایت تولید این بازی هم به بن‌بست رسید.


منبع Gamefragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده