// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳

سلاح‌های Keyblade بازی Kingdom Hearts 3 قابل پیش خرید شدند

شرکت اسکوئر انیکس از فعال شدن قابلیت پیش‌خرید برای سلاح‌های کیبلید بازی Kingdom Hearts 3 خبر داد.

اگر پیش‌تر قصد داشتید که تعدادی از سلاح‌های کیبلید بازی Kingdom Hearts 3 را داشته باشید اما به هر دلیلی این امکان برای‌تان وجود نداشت، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، می‌توانید این کار را رسما و بر اساس گفته‌ی شرکت اسکوئر انیکس انجام دهید. در حال حاضر امکان سفارش و پیش‌خرید سلاح‌های Phantom Green و Dawn Till Dusk در فروشگاه مایکروسافت وجود دارد. سلاح Phantom Green را به‌نوعی می‌توان سلاح تغییر شکل یافته‌ی Star Seeker دانست که توسط طرفداران به‌خوبی شناخته شده است. سلاح کیبلید Dawn Till Dusk نیز بر اساس سلاح اصلی شخصیت سورا، یعنی Kingdom Key ساخته شده است.

سلاح کیبلید The Phantom Green یکی از سلاح‌های انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان است که وقتی از آن برای کشتن دشمن‌ها استفاده می‌کنید، نشان و لوگوی ایکس باکس در بخش‌هایی از صفحه نمایش قابل دیدن است. با این سلاح، شخصیت سورا می‌تواند بالاترین درجه از جادوی تندر را که Thundaza نام دارد بر سر دشمنان پیاده کند. این Keyblade پیش‌تر برای کسانی که بازی را از فروشگاه مایکروسافت خریده بودند قابل دسترسی بود، اما حالا برای سایرین نیز قابل خرید است.

Kingdom Hearts 3

سلاح کیبلید Dawn Till Dusk نیز پیش‌تر تنها برای کسانی قابل دریافت بود که بازی را از فروشگاه آمازون تهیه کرده بودند. این تنها سلاح کیبلیدی است که می‌توانید آن را روی تمامی نسخه‌های بازی داشته باشید و با آن جادوی Firaza را استفاده کنید. سلاح دیگری نیز با نام Midnight Blue وجود دارد که تنها برای کسانی که بازی را در فروشگاه پلی استیشن سفارش داده بودند قابل استفاده است. به دلایل نامعلومی که اعلام نشده، این سلاح در همان انحصار باقی مانده و برای دیگران قابل دسترسی نیست.

Kingdom Hearts 3

باتوجه به این‌که هیچ‌یک از این سلاح‌ها دارای قابلیت تغییر ظاهر مختص به‌خود نیستند، این مساله شما را به شکل دوم (Second Form) درخواهد آورد که در آن می‌توانید علاوه بر بازی کردن در ظاهری متفاوت، از جادوهای ذکر شده و مخصوص هریک از این دو کیبلید نیز استفاده کنید. هریک از این سلاح‌های کیبلید در حال حاضر در فروشگاه‌های مایکروسافت و پلی استیشن به قیمت ۲.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسند. بازی Kingdom Hearts III در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده