// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نقشه Havana بازی Overwatch در دسترس قرار گرفت

در جریان آپدیت اخیر بازی Overwatch نقشه جدید این بازی با نام Havana در دسترس کاربران قرار گرفت.

مدتی پیش بود که رویداد Storm Rising بازی Overwatch در دسترس قرار گرفت و بازیکنان در قالب تیم Overwatch Strike باید ماکسیمیلین را تعقیب می‌کردند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت جدیدی برای اورواچ منتشر شده است که به کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اجازه می‌دهد نقشه‌ی Havana را تجربه کنند.

نقشه‌ی Havana که در ابتدا در دسترس کاربران سرورهای آزمایشی قرار گرفته بود، دارای ظاهری رنگارنگ و فروشگاه‌های متعدد است. همچنین نقشه هاوانا، منطقه‌ای است که ماکسیمیلین آن را اداره می‌کرد. در توضیحات نقشه هاوانا آمده است:

هاوانا، یک نقشه Escort است که یکی از اعضای مشهور گروه تیلون به نام ماکسیمیلین آن‌جا را اداره می‌کرد. برای مدتی این گروه فاسد و تاریک مردم را ازطریق جرم و جنایت‌های خود تحت فشار قرار داده بودند. حال یک تیم Overwatch Strike به منطقه فرستاده شده است تا با کسب اطلاعات از سوی دوم‌فیست، محل نهایی ماکسیمیلین را شناسایی کنند.

شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Overwatch، با رویدادها و اتفاقات داستانی بیشتری در این بازی سعی دارد دنیای اورواچ را گسترش دهد. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار بازی هم می‌توان به اضافه شدن وورکشاپ به بازی Overwatch اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده