نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی John Wick Hex با محوریت مجموعه جان ویک معرفی شد

John Wick Hex یک بازی اکشن استراتژی است که توسط سازنده بازی Volume و با محوریت مجموعه جان ویک معرفی شده است. 

در حالی که زمان زیادی تا اکران فیلم John Wick: Chapter 3 –Parabellum باقی نمانده و طی ماه جاری میلادی شاهد نمایش این فیلم خواهیم بود، در جدید‌ترین اخبار بازی یک بازی ویدیویی هم با محوریت مجموعه جان ویک معرفی شده است. این بازی John Wick Hex نام دارد و در آن شاهد حضور شخصیت جان ویک در قالب اثری اکشن و استراتژی خواهیم بود. 

بازی John Wick Hex توسط مایک بیتل و در استودیو بیتل گیمز ساخته خواهد شد و وظیفه انتشار آن هم برعهده شرکت گود شپرد اینترتینمنت است. مایک بیتل نامی آشنا در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌شمار می‌رود و پیش از این ساخت بازی‌هایی چون Volume، Thomas War Alone و Subsurface Circular را در کارنامه داشته است. بازی John Wick Hex فعلا برای انتشار روی پی‌سی و به‌طور دقیق‌تر ویندوز و مک برنامه‌ریزی شده است و البته یکی دیگر از آثاری است که در انحصار فروشگاه اپیک خواهد بود. البته سازندگان اعلام کرده‌اند که این اثر قرار است نسخه کنسولی هم داشته باشد اما هنوز برای اینکه روی کدام کنسول‌ها منتشر شود تصمیمی گرفته نشده است. 

با اینکه سری فیلم‌های جان ویک آثاری سراسر اکشن هستند، اما بازی ویدیویی John Wick Hex بیش‌تر تلفیقی از اکشن و استراتژی خواهد بود؛ به طوریکه سازندگان آن را حتی شبیه به بازی شطرنج هم معرفی کرده‌اند. در این بازی باید با کنترل شخصیت جان ویک، برای تک تک حرکات و کار‌هایی که در بازی انجام می‌دهید برنامه‌ریزی کنید و با استراتژی مناسبی به نبرد با دشمنان بروید. همچنین سازندگان برای طراحی انیمیشن مربوط به حرکات اکشن بازی، از حرکات شخصیت جان ویک در فیلم‌ها الهام گرفته‌اند. 

بازی John Wick Hex دارای بخشی داستانی خواهد بود که با پیشروی در آن می‌توانید لباس و تجهیزات جدیدی به‌دست بیاورید؛ تجهیزاتی که استفاده از هریک از آن‌ها حس و حال جدیدی به مراحل بازی می‌بخشد. مهمات در این بازی محدود خواهد بود و به همین دلیل سازندگان تاکید کرده‌اند که باید سعی کنید از تمام مهماتی که دارید به نحو احسن بهره ببرید. در پایان می‌توانید تریلر منتشر‌شده از بازی را که بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را هم نمایش می‌دهد، تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات  | تماشا در یوتوب

بازی John Wick Hex فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده