// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Devil May Cry تنها به صورت دیجیتالی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

کپکام اعلام کرد که بازی Devil May Cry برای کنسول نینتندو سوییچ فقط به‌صورت دیجیتالی ازطریق Nintendo eShop در دسترس خواهد بود.

چندی پیش کمپانی کپکام (Capcom) اعلام کرد که کاربران کنسول نینتندو سوییچ تابستان امسال قادر خواهند بود نسخه اول سری محبوب هک اند اسلش Devil May Cry را تجربه کنند. اما سازندگان اطلاعات بیشتری در این رابطه اعلام نکردند.

جدیدترین اخبار منتشر شده در این رابطه این است که این بازی فقط به‌صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود و کاربران نینتندو سوییچ برای خرید بازی Devil May Cry فقط باید به eShop مراجعه کنند و بازی را از آن‌جا تهیه کنند. وبسایت رسمی Devil May Cry در اخرین پستش اعلام کرد:

این محصول فقط قابل دانلود خواهد بود و برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی فیزیکی این بازی وجود ندارد.

Capcom همچنین اعلام کرد که قصد دارد بازی‌های Resident Evil 1 و Resident Evil 0 را برای نینتندو سوییچ منتشر کند و این دو بازی به‌صورت یک نسخه‌ی کالکشن فیزیکی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت که مبلغ زیادی برای این دو بازی نسبتا کلاسیک است.

تازه‌ترین بازی سری Devil May Cry یعنی بازی Devil May Cry 5 مدتی پیش روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد و توانست نظرات مثبت منتقدین را جلب کند. همچنین این بازی توانسته به دومین بازی موفق کپکام در پلتفرم پی سی تبدیل شود.

با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Devil May Cry برای کنسول نینتندو سوییچ در تابستان اطالاعات بیشتری درباره‌ی این بازی خواهیم شنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده