نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اطلاعاتی از نسخه جدید Ghost Recon با نام Breakpoint فاش شد

اخیرا یک خرده‌فروشی، اطلاعاتی از نسخه جدید سری Ghost Recon فاش کرده که قرار است امشب رسما رونمایی شود. 

یوبیسافت چند روز پیش اعلام کرد که ساعت ۲۳ پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت به‌وقت ایران، شاهد یک رونمایی از سری شوتر تاکتیکی Ghost Recon خواهیم بود که طرفداران احتمال می‌دهند در واقع معرفی نسخه جدیدی از این سری باشد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اطلاعاتی از این اثر توسط یک خرده‌فروشی فاش شده و براساس آن، بازی Breakpoint نام خواهد داشت. 

به طور دقیق‌تر، در نسخه Breakpoint شاهد شخصیت میجر کول واکر خواهیم بود که جان برنثال، بازیگر سریال‌هایی چون The Walking Dead و The Punisher صداپیشگی و ایفای نقش وی را برعهده دارد. واکر شخصیت منفی اصلی بازی خواهد بود و البته که طرفداران نسخه Wildlands این سری با وی به لطف محتوای داستانی Operation Oracle آشنا هستند. Breakpoint به‌عنوان یک تجربه داستانی چهار‌نفره معرفی شده است و به‌نظر می‌رسد بازهم مثل نسخه قبلی، بازی تمرکز زیادی روی تجربه Co-Op خواهد داشت. داستان بازی هم از این قرار است که کول تبدیل به یک یاغی شده است و افرادی مثل هولت، میداس و احتمالا ویور را به‌قتل رسانده است. وی همچنین ارتشی متشکل از پهباد‌های نظامی تشکیل داده که بازیکنان باید در بازی با آن‌ها رو‌به‌رو شوند. 

نسخه‌ای از بازی که در خرده‌فروشی لیست شده، نسخه کالکتور بازی بود که علاوه بر خود اثر، قرار است شامل یک نقش، دفترچه تصاویر هنری بازی، سیزن پس سال اول اثر، آلتمیت پک که شامل مواردی مثل مراحل، وسایل نقلیه و لباس‌های اضافی می‌شود، سه روز دسترسی زودتر به بازی و یک مجسمه از شخصیت کول می‌شود. با اینکه هنوز هم به‌سبب معرفی نشدن رسمی بازی نمی‌توان با قاطعیت در مورد اطلاعات ارائه‌شده صحبت کرد، اما لیست شدن پیش از موعود بازی‌ها در اثر اشتباهات خرده‌فروشی‌ها اتفاقی طبیعی است که معمولا هم اطلاعات اینچنینی ارائه‌شده درست هستند. پس احتمالا ساعت ۲۳ امشب شاهد معرفی رسمی این بازی خواهیم بود. 

نظرات خود را در مورد اطلاعات ارائه‌شده با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده