// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Line-3 تا MIA Online

این هفته از بازی آنلاین MIA Online گرفته تا دو بازی Wenjira و Shards of Infinity را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته سوم اردیبهشت ماه بازی‌های متفاوت و جالبی برای گوشی‌های موبایل عرضه شده‌اند؛ آثاری که بعضی از آن‌ها سعی دارند مخاطبان بازی‌های کژوال را سرگرم کنند. این در حالی است که بازی‌های دیگری مثل بازی اندروید و آیفون Daggerhood، مخاطبان آثار قدیمی با طراحی‌های پیکسلی را هدف قرار داده است. البته اگر از علاقه‌مندان بازی‌های فکری هستید، بازی آیفون Line-3 می‌تواند شما را به‌چالش بکشد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Aim Llama

Aim Llama

در بازی Aim Llama بازیکنان در نقش یک تک‌ تیرانداز قرار می‌گیرند که باید اهداف داخل بازی را از بین ببرد. درواقع بازی موبایل Aim Llama جزو بازی‌های کژوال به‌حساب می‌آید، اما به‌خوبی می‌تواند مخاطبان خود را سرگرم کند. با ازبین‌بردن اهداف، می‌توانید سکه کسب کنید و چالش‌های در نظر گرفته شده را کامل کنید.

دانلود بازی Aim Llama

Brazen Fruit

Brazen Fruit

Brazen Fruit یک بازی آرکید سرگرم کننده است که در جریان آن بازیکنان باید میوه‌های یکسان را ترکیب کنند و داخل سبد بفرستند. دراین‌میان هرقدر که نوع ترکیب و تعداد میوه‌های ترکیب شده شما بهتر باشد، امتیاز بیشتری را کسب می‌کنید. همچنین مراحل بازی زمان مخصوص به‌خودشان را دارند که قبل از پایان زمان مورد نظر باید مراحل را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Brazen Fruit

Call Me Phrasy

Call Me Phrasy

اگر علاقه‌مند به بازی‌های حدس کلمات هستید، Call Me Phrasy می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. در هر سطح این بازی موبایل، جملاتی برای بازیکن طراحی شده است که مثل یک سرنخ عمل می‌کنند. بازیکنان با خواندن‌شان باید معمای حدس کلمه درست را حل کنند. دراین‌میان اشاره کنم که تنها ۵۰ معمای اولیه این بازی به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دانلود بازی Call Me Phrasy

Daggerhood

Daggerhood

بازی Daggerhood روایت‌گر داستان دزدی به نام وینسنت است که به‌خاطر دزدی‌هایی که انجام داده است، به غارهای از بین رفته تبعید می‌شود. در ادامه بازیکنان در نقش وینسنت باید از این غارهای خطرناک با چالش‌های مرگ‌بار فرار کنند. یکی از نکات قوت بازی Daggerhood، طراحی پیکسلی و سکوبازی‌هایی است که بازیکنان را سرگرم می‌کند.

دانلود بازی Daggerhood

DT Cafe

DT Cafe

DT Cafe را می‌توان یک بازی نیمه شبیه‌ساز دانست. در این‌جا بازیکنان در نقش یک قهوه‌ساز و آشپزی قرار می‌گیرند که در یک کافه کار می‌کند و باید سفارش‌های مشتریان را آماده کند. یکی از چالش‌های DT Cafe این است که بازیکنان باید به‌درستی آیتم‌های هر سفارش را با یکدیگر ترکیب کند تا محصول نهایی با بهترین کیفیت در دسترس کاربر قرار بگیرد.

دانلود بازی DT Cafe

Dumb Ways to Draw

Dumb Ways to Draw

یکی از بازی‌های سرگرم کننده موبایل، بازی Dumb Ways To Die بود. حال تیم سازنده بازی Dumb Ways to Draw را عرضه کرده است. بازیکنان یک بار دیگر باید به زنبورهای عسل کمک کنید، ولی این بار شاهد تجربه‌ای جدید هستیم. درواقع باید با نقاشی کردن جان زنبورها را نجات بدهید.

دانلود بازی Dumb Ways to Draw

Flappy Fighter

Flappy Fighter

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای هستید، بازی مبارزه‌ای Flappy Fighter می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای بازیکنان باشد. این بازی قصد ندارد مبارزات جدی‌ای را ارائه دهد، بلکه هدفش سرگرم کردن و خلق محیطی جذاب و بامزه است. ظاهر و همچنین طراحی کاراکترها تا حدی شبیه به Street Fighter است.

دانلود بازی Flappy Fighter

Galactic Rex

Galactic Rex

در بازی Galactic Rex بازیکنان در نقش دایناسوری به نام گالاکتیک رکس قرار می‌گیرند که ازطریق سفینه فضایی خود قصد دارد به خانه برگردد، اما در مسیر برگشت به خانه، باید با سفینه‌های فضایی مختلفی مبارزه کند. این وظیفه‌ی شما است که در یک ماجراجویی خطرناک و هیجان‌انگیز، رکس را به سلامت به خانه برسانید.

دانلود بازی Galactic Rex

Galaxy Hero H2H

Galaxy Hero H2H

بازی موبایل Galaxy Hero H2H یک بازی Shoot em’ Up است که با طراحی پیکسلی خود سعی دارد یاد و خاطره بازی‌های قدیمی را زنده کند. در این بازی رترو بازیکنان باید مراحل را پشت سر بگذارند و سایر بازیکنان جهان بازی را در لیدربرد امتیازات، به‌چالش بکشند. با کسب رتبه‌های بالا در این بازی جوایز مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است.

دانلود بازی Galaxy Hero H2H

Gamma Blues

Gamma Blues

در هر مرحله از بازی Gamma Blues، یک رنگ برای شما در نظر گرفته شده است که باید از آن مراقبت کنید. به‌عبارتی در این بازی اکشن باید از سایر رنگ‌های بازی دوری کنید. ظاهر انیمیشنی و رنگارنگ این بازی موبایل سبب شده است تا Gamma Blues بتواند تجربه‌‌ی متفاوتی نسبت به سایر بازی‌های موبایل ارائه بدهد.

دانلود بازی Gamma Blues

Hip Hop Runner 3D

Hip Hop Runner 3D

Hiphop Runner 3D را می‌توان یک بازی ترکیبی از سبک ریسینگ و رقص دانست. بازیکنان باید روی ماشین‌شان حرکات نمایشی را که نشان داده می‌شود، به‌درستی انجام بدهند. هرقدر که بهتر بتوانید این حرکات را انجام بدهید، امتیاز بالاتری را کسب می‌کنید. ازاین‌رو می‌توانید لباس‌های جدید و جذابی را برای کاراکترتان آزاد کنید.

دانلود بازی Hip Hop Runner 3D

John On Fire: Top Down Shooter

John On Fire: Top Down Shooter

جان را در داستانی مافیایی و گانگستری دنبال کنید. بازیکنان در بازی John On Fire: Top Down Shooter هدایت کاراکتری به نام جان را برعهده می‌گیرند که در بیش از ۴۰ مرحله داستان و ۲۰ مرحله فرعی، وارد مناطق گانگستری می‌شود تا دشمنان و اهداف خود را از بین ببرد.

دانلود بازی John On Fire: Top Down Shooter

Jumpgrid

Jumpgrid

Jumpgrid بازی است که سعی دارد سرعت عمل و دقت شما را به‌چالش بکشد. در این بازی بازیکنان باید در زمان‌ درست، روی شیء بازی ضربه بزنن تا بتوانند از موانعی که در محیط قرار دارند عبور کند. حال مرز میان اشتباه و اشتباه نکردن در این بازی تنها یک صدم ثانیه است و اگر موفق نشوید، باید مرحله‌ای را که در آن هستید، مجددا تکرار کنید. تنها اشخاصی می‌توانند موفق شوند که سرعت عمل و دقت بالایی دارند.

دانلود بازی Jumpgrid

Labyrinth of the Witch

Labyrinth of the Witch

بازی موبایل Labyrinth of the Witch یک بازی نقش آفرینی است بازیکنان را وارد سیاه‌چال‌های متعددی می‌کند. در این سیاه‌چال‌ها باید با دشمنان مختلفی مبارزه کنید. یکی از نقاط قوت بازی موبایل Labyrinth of the Witch مکانیزم ساده گیم‌پلی و مبارزات بازی است. همچنین درجه سختی دشمنان به‌نحوی طراحی شده است که اصلا شما را ناامید نمی‌کند.

دانلود بازی Labyrinth of the Witch

Line-3

Line-3

اگر به بازی‌های معمایی و پازل محور علاقه دارید، Line-3 می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به سایر بازی‌های این سبک در دسترس شما قرار بدهد. در این بازی باید سه سنگ خود را در یکی از نقاط هایلایت شده قرار بدهند و در ادامه سعی کنند با تکان دادن‌شان، آن‌ها را در یک خط قرار بدهند. چالش اصلی بازی نحوه‌ی چیدن سنگ‌ها در اول بازی و همچنین درجه سختی هوش مصنوعی است که نمی‌گذارد بازیکن به‌سادگی پیروز شود.

دانلود بازی Line-3

Maginbox

Maginbox

Maginbox یک بازی چالشی و معمایی است و بازیکنان در این بازی آهن‌ربایی روبه‌رو می‌شوند که درواقع یک جعبه دست‌ساز است و چالش‌های متفاوتی را در خود جای داده است. در این بازی با بیش از ۲۲ مکانیزم مختلف می‌‌توانید ۱۶۰ معمای در نظر گرفته شده را حل کنید و از جهان پیکسلی و رنگارنگ Maginbox لذت ببرید.

دانلود بازی Maginbox

Maru Slide Puzzle Extend

Maru Slide Puzzle Extend

بازی‌های هفته سوم اردیبهشت اکثرا ساختار معمایی دارند و Maru Slide Puzzle Extend هم از این قاعده مستثنا نیست. در این بازی باید با مارو همراه شوید و گربه‌های داخل محیط را از نظر سایزشان درکنار یکدیگر قرار بدهید. درواقع بازی ساختاری شبیه به Tetris و بازی‌های مشابه دارد.

دانلود بازی Maru Slide Puzzle Extend

Merge Empire

Merge Empire

جنگل‌داران، ماهیگیران، معدن‌چیان و شوالیه‌ها را استخدام کنید تا روزبه‌روز قدرت خود را افزایش دهید. در بازی موبایل Merge Empire، بازیکنان هدایت پادشاهی را برعهده می‌گیرند که باید با استخدام نیروها و کارگران مختلف، دهکده خود را بزرگ و بزرگ‌تر کند تا تبدیل به یک سرزمین قدرتمند شود.

دانلود بازی Merge Empire

MIA Online

MIA Online

در بازی MMO و نقش آفرینی MIA Online، بازیکنان در نقش قهرمانی قرار می‌گیرند که باید مراحل اصلی و فرعی مختلفی را پشت سر بگذارد تا بتواند سرزمین خود را به پیروزی برساند. یکی از ویژگی‌های اصلی بازی نبردهای گروهی است که شکل واقعی نبردهای MIA Online را به تصویر می‌کشد.

دانلود بازی MIA Online

The Quest – Hero of Lukomorye

The Quest – Hero of Lukomorye

اگر به بازی‌های اول شخص با طراحی‌های قدیمی کامپیوتر علاقه‌مند هستید، بازی موبایل The Quest – Hero of Lukomorye می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی سلاح‌ها و جادوهای مختلفی برای کاراکتر اصلی در نظر گرفته شده است که در راه نابودی Kozney the Deathless، می‌توانید از آن استفاده کنید.

دانلود بازی The Quest – Hero of Lukomorye

Shards of Infinity

Shards of Infinity

با خراب شدن اینفینیتی انجین در ۱۰۰ سال پیش، شاردهایی به‌وجود آمدن که باعث نابودی بخش اعظمی از جهان شدند. حال بازیکنان در بازی کارتی Shards of Infinity باید یک بار دیگر اینفینیتی انجین را بازسازی کنند تا بتوانند جهان را نجات بدهند. در این بازی می‌توانید ارتش خود را از قهرمان‌های چهار ملیت داخل بازی بسازید و به جنگ دشمنان بروید.

دانلود بازی Shards of Infinity

Stickman Bike Battle

Stickman Bike Battle

دوچرخه خود را بردارید و به‌نبرد با سایرین بپردازید. بازی موبایل Stickman Bike Battle یک بازی چندنفره است که بازیکن در قالب یک دوچرخه سوار، نبردهای یک به یک را تجربه می‌کند. نحوه‌ی رقابت هم بدین شکل است که یک مسیر مسابقه‌ای با موانع خطرناک برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و شخصی که زودتر به خط پایان برسد، برنده است.

دانلود بازی Stickman Bike Battle

Warren Buffett’s Paper Wizard

Warren Buffett’s Paper Wizard

در بازی Warren Buffett’s Paper Wizard بازیکنان در نقش یک نامه‌رسان قرار می‌گیرند. البته وارن بافت، کاراکتر داستان، با سایر نامه‌رسان‌ها متفاوت است. در این‌جا باید روزنامه را از فاصله‌ای مشخص به نقطه‌ای که برای‌تان در نظر گرفته شده است، پرتاب کنید. چالش اصلی در این بازی، هدف‌گیری درست بازیکن است.

دانلود بازی Warren Buffett’s Paper Wizard
اپ‌استور

Wenjia

Wenjia

Wenjia یک بازی پلتفرمر دو بعدی است که تیم سازنده از المان‌های بازی‌های معمایی هم استفاده کرده است. بازیکنان در این بازی باید میان دو سرزمین (جهان انرژی و جهان متریال) مدام در رفت‌و‌آمد باشند و معماها را حل کنند. با حل کردن معماها و پشت سر گذاشتن چالش‌های هر دو سرزمین، به هدف نهایی‌شان نزدیک می‌شوید.

دانلود بازی Wenjia

Word Tracky

Word Tracky

بازی موبایل Word Tracky هم یک بازی حدس کلمات دیگر است که در هفته سوم اردیبهشت ماه در دسترس کاربران قرار گرفت. بازیکن در این بازی باید با کشیدن انگشتش میان ۹ حرف در نظر گرفته شده، کلمه‌ی درست را حدس بزند. همچنین یک سری پاورآپ هم برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

دانلود بازی Word Tracky

XOB

XOB

XOB سعی دارد جهانی شاعرانه و ریتمیک را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار بدهد. در این بازی بازیکن با محیطی روبه‌رو است که معماهای مختلفی را در خود جای داده است و باید با ضربه‌زدن به بخش‌های مختلف محیط، آن‌ها را حل کنید. ساختار محیط و عملکردشان وابسته به نیرویی است که شما از ضربه‌زدن به آن موارد می‌کنید.  

دانلود بازی XOB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده