نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

حضور کیت وینسلت و مکنزی فوی در ریبوت فیلم Black Beauty

کیت وینسلت، بازیگر معروف سینمای هالیوود و مکنزی فوی، بازیگر جوان فیلم The Nutcracker and the Four Realms، بازیگران اصلی ریبوت فیلم Black Beauty خواهند بود.

کیت وینسلت، هنرپیشه برنده جایزه اسکار، جایزه اِمی، جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی و مکنزی فوی، بازیگر و مدل آمریکایی که با فیلم The Nutcracker and the Four Realms (فندق‌شکن و چهار قلمرو) در سینمای هالیوود معروف شده است، بازیگران اصلی ریبوت فیلم Black Beauty (زیبای سیاه)، محصول سال ۱۹۹۴، خواهند بود. فیلم جدید همچون فیلم دههٔ ۹۰، برگرفته از رمان معروفی با همین عنوان، نوشتهٔ آنا سیول است که وی در رمان خود به حقوق حیوانات و زندگی مشقت‌بار آن‌ها می‌پردازد و این رمان اولین مرتبه در سال ۱۸۷۷ میلادی منتشر شد و نویسنده آن پنج ماه بعد از انتشار کتاب درگذشت؛ این رمان با فروش پنجاه میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مخصوص کودکان در کل دوران است.

کارگردانی فیلم Black Beauty را اشلی آویس بر عهده خواهد داشت که در کارنامهٔ کاری این فیلمساز جوان سینمای هالیوود، کارگردانی فیلم‌هایی چون Adolescence (نوجوانی)، Deserted (متروک) و The Trouble with Mistletoe (مشکل با داروش) دیده می‌شود. این اولین همکاری اشلی آویس با بازیگران رده بالا محسوب می‌شود و باید دید این کارگردان چطور از پس پروژه بر خواهد آمد. فیلم ابتدایی با نظر مثبت منتقدان همراه بود و در آن فیلم بازیگرانی چون شان بین، دیوید تیولیس، جیم کارتر، پیتر دیویسن، الن کامینگ و النور برون حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی فیلم ابتدایی را کارولین تامپسون بر عهده داشت و آن فیلم فروشی ۵ میلیون دلاری در گیشه داشت.

جرمی بولت و رابرت کازلر، تهیه‌کنندگی این فیلم استودیو فیلمسازی کنستانت فیلم (Constantin Film) را بر عهده دارند و مارتین موسکوویچ، تهیه‌کنندهٔ اجرایی پروژه خواهد بود.

در مورد آخرین نقش‌آفرینی مکنزی فوی باید بگوییم که فیلم The Nutcracker and the Four Realms در ماه آبان سال گذشته روی پرده‌ٔ سینما رفت و نقدهای متوسط و ضعیفی از منتقدان را نیز دریافت کرد. بودجه ساخت The Nutcracker and the Four Realms بدون احتساب هزینه تبلیغات، حدود ۱۲۰ میلیون دلار اعلام شده و با فروش در مجموع ۱۷۳ میلیون دلاری، این فیلم در واقع یک شکست تجاری برای والت دیزنی (Walt Disney) در سال ۲۰۱۸ بوده است. مکنزی فوی در نقش کلارا، کیرا نایتلی در نقش شوگر پلام فیری، هلن میرن در نقش مادر جینجر، مورگان فریمن در نقش دراسمیر، میستی کوپلند در نقش بالرینا، جیدن فووارا-نایت در نقش فیلیپ، اوگینو دربز در نقش هاوتورن، ریچارد ای گرانت در نقش شیور، میراندا هارت در نقش دو دراپ فیری، جک وایتهال در نقش هارلیکوئن، الی بمبر در نقش لوئیس و لیلی باک در نقش شاه موش، در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

آخرین نقش‌آفرینی کیت وینسلت نیز مربوط به فیلم Wonder Wheel (واندر ویل) وودی آلن می‌شود که این فیلم وودی آلن چندان مورد توجه منتقدان قرار نگرفت و در گیشه نیز فروشی خوبی نداشت و با بودجهٔ ۲۵ میلیون دلاری، تنها ۱۶ میلیون دلار فروخت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده